سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / فریاد انتقام از اوباش داعشی در تشییع باشکوه پیکر طلبه شهید «آرمان علی‌وردی»

فریاد انتقام از اوباش داعشی در تشییع باشکوه پیکر طلبه شهید «آرمان علی‌وردی»

آیین تشییع طلبه بسیجی، شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» ظهر روز گذشته با حضور گسترده و باشکوه مردم مؤمن، شهیدپرور و انقلابی تهران و جمعی از علما، روحانیون، طلاب و مسئولان در منطقه شهران تهران برگزار شد.

در این مراسم که پس از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد امام علی(ع) شهران‌شمالی آغاز شد، تشییع‌کنندگان، پیکر مطهر این طلبه بسیجی را با شعارهای «لااله‌الاالله»، «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «این گل پرپر ما هدیه به رهبر ما» و… بدرقه کردند.
تشییع‌کنندگان دست‌نوشته‌هایی با محتوای «آرمان عزیز و شهیدان فتنه، انتقام سختی را از دشمنان خواهیم گرفت» و «قوه قضائیه اقدام انقلابی» را حمل می‌کردند.
مردم تهران با حضور پرشور خود در آیین تشییع آرمان علی‌وردی، بار دیگر با امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و به‌ویژه شهدای مدافع امنیت تجدید بیعت کرده و انزجار خود را از استکبار و مزدوران آنها اعلام و خواستار برخورد با هنجارشکنان و اغتشاشگرانی شدند که امنیت را از جامعه سلب و جوانان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند. مطالبه مردم برخورد قاطعانه با اوباش داعشی است.
پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، پس از آیین تشییع، برای خاکسپاری به قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) منتقل و در جوار شهدا آرام گرفت.
شهید علی‌وردی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی مدرسه علمیه آیت‌الله مجتهدی(ره)، مربی کانون تربیتی حوزه و عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بود که در ناآرامی‌های چهارشنبه‌شب شهرک اکباتان تهران بر اثر جراحات شدید ناشی از شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به شهادت رسید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

واکنش پدر «کاپشن صورتی» به انتقام سپاه

پدر شهیده ریحانه «کاپشن صورتی»

انهدام مقر موساد و پایگاه داعش این گام اول انتقام است

گام اول پاسخ سخت به دشمن با حمله موشکی سپاه به مراکز تجمع تروریست‌ها و نیز مقر موساد برداشته شد. انقلاب اسلامی در پیچیده‌ترین توطئه‌ها ایستاده و با اقتدار پیش رفته است. حمله موشکی سپاه بار دیگر نشان داد نظام اسلامی ضربه‌ دشمن را بی‌پاسخ نمی‌گذارد و آنها را پشیمان می‌کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.