سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / از طوفان در فنجان اینترنشنال نترسید

از طوفان در فنجان اینترنشنال نترسید

علی علیزاده درباره تلاش‌ها برای ایجاد آشوب در ایران، گفت: ما به‌عنوان شهروندان عادی، سربازان وظیفه ایران هستیم و من مطمئنم که هوش ما از آنان بیشتر است و چون برای پول نمی‌جنگیم، صداقت ما از آنان بیشتر است.

  علی علیزاده کارشناس مسائل بین‌المللی از لندن درباره حوادث و ناآرامی‌های اخیر و اقدامات ضدانقلاب و ضدایرانی‌ها برای ایجاد آشوب و بلوا در کشور، خطاب به مخاطبین خود گفت: این روزها از چوبی که بلنده کرده‌اند نترسید، آدم یک جان دارد و می‌گوییم تا زمانی که بتوانیم مانع شما می‌شویم تا نتوانید در ایران ویرانی به بار بیاورید.

وی افزود: تمامی هیاهوها، جیغ‌ها، عربده‌ها، گریه‌های دروغین و اشک‌های تمساح آنان برای این است که می‌خواهند «بمب بمب بمب» و «تحریم تحریم تحریم» به ایران آورده شود و «سفیر سفیر سفیر» از ایران برود تا فضای کشور را در خلاء دیپلماسی، نظامی کنند. ما به‌عنوان سرباز نمی‌گذاریم.

این کارشناس مسائل بین‌المللی گفت: به مخاطبینم توصیه می‌کنم که از این تبهکاران نترسیدید، این‌ها می‌خواهند فضای رعب و فضای فاشیستی ایجاد کنند که ما عقب برویم و بگوییم حالا هرکاری که می‌خواهید انجام دهید، و اگر هم می‌خواهید به ایران حمله کنید. نباید با عادی‌سازی اجازه دهیم که پشت مرده‌ها و الگوهای اخلاق‌مدارانه فرهنگی ما پنهان شوند و سنگر گرفته و سپر انسانی درست کنند.

بی‌بی‌سی فارسی وزیر هیتلر را روسفید کرد

علیزاده بیان کرد: ما به‌عنوان شهروندان عادی، سربازان وظیفه ایران هستیم و من مطمئنم که هوش ما از آنان بیشتر است و چون برای پول نمی‌جنگیم، صداقت ما از آنان بیشتر است. آن‌ها مزدور هستند و اگر عربستان الان پول‌شان را قطع کند، سیما ثابت و سامان رسول‌پور و نیوشا صارمی و الباقی‌شان دود شده و به هوا می‌روند؛ ممکن است بعد از دو-سه ماه حتی توییت سیاسی زدن را هم فراموش کنند ولی ما هنوز هستیم.

وی در ادامه خطاب به مخاطبین خود اظهار داشت: بسیاری از شما در سال 57 در انقلاب بوده‌ و در دهه 60 و 70 در زندانِ جمهوری اسلامی بوده‌اید ولی الان کنار ایران هستید؛ خیلی از شما تبعیدی‌هایی هستید که خیلی وقت است ایران را ندیده‌اید ولی فرق ما با آنان این است که اینجا هستیم و در موقعیت برتری اخلاقی نسبت به آن‌ها هستیم.

این کارشناس افزود: ما یک‌ریال سود و منفعت شخصی نداریم ولی آن‌ها پر از منفعت شخصی هستند و از «من» دم می‌زنند و با اینکه شاید بیش از آنان رنج کشیده باشیم، ولی می‌گوییم رنج «من» نباید منجر به رنج «ما» بشود؛ می‌دانیم نباید امنیت کشور به‌خاطر «ما» از بین برود و ولی آن‌ها برای «من» حاضرند کشور هزار تکه شود. ما واقعا همه با هم هستیم و آن‌ها هیچ نبوده‌اند و جز طوفان‌هایی در فنجان هیچ نیستند و هیچ غلطی هم نمی‌توانند کنند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

طنز/ می‌دونی چرا؟!

نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران‌! را اولین بار چه کسی و کجا مطرح کرد؟

موساد فرمان داد، پادوهای غربگدا به صف شدند

عقده‌گشایی علیه روحانیت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.