سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / حضور جالب و مثبت سخنگوی دولت در جمع دانشجویان معترض

حضور جالب و مثبت سخنگوی دولت در جمع دانشجویان معترض

سخنگوی دولت عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجوی در دانشگاه علامه حضور یافت اما حاشیه این مراسم، حضور وی در جمع دانشجویانی بود که بیرون سالن تجمع کرده و شعار می‌دادند و سخنگوی دولت با آنها به گفت‌وگو نشست.

  علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران حضور یافت و در نشست پرسش و پاسخی با موضوع آزاد با آنان شرکت کرد.

این حضور سخنگوی دولت در حالی انجام گرفت که دانشگاه‌های کشور در هفته گذشته شاهد تجمعاتی در برخی شهرها بود و برخی تصور می‌کردند که این حضور می‌تواند به تشدید اختلافها و حرف‌ها و حتی احتمال برخی حرکت‌های رادیکال منجر شود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه علیرغم برخی شعارهای اولیه جمعی از دانشجویان، اما با حوصله و رویکرد گفتگویی سخنگوی دولت، این حضور نهایتاً در فضای خوب و مثبتی دنبال شد.

در بیرون سالن سخنرانی بهادری جهرمی، برخی دانشجوبان اقدام به تجمع و سردادن شعار کرده بودند؛ امّا وی پس از اتمام پرسش و پاسخ در داخل سالن، در جمع دانشجویان معترض بیرون از سالن نیز حضور یافت و با‌ آنها به گفت وگو پرداخت.

در نهایت مراسم بدون هیچ‌گونه برخوردی بین دانشجویان باهم و یا مجموعه حراست به پایان رسید.

این اقدام سخنگوی جوان دولت در شرایطی که فضای دانشگاه‌ها همچنان شاهد برخی التهابات است می‌تواند الگوی موفقی از باز شدن باب گفت‌وگو میان مسئولان و نسل جدید باشد و سایر مسئولان در نهادهای مختلف نیز با حضور در جمع‌های دانشجویی و گفت‌‌وگوی بی‌واسطه با آنان علاوه بر پاسخ دادن به سوالات،  می‌توانند مانع از سوءاستفاده دشمن شده و تهدیدهای احتمالی در این زمینه را به فرصت تبدیل کنند.

علی بهادری جهرمی , علی بهادری جهرمی , علی بهادری جهرمی ,

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نرخ‌های آزاد و تلگرامی ارز اثری بر کالاهای سفره مردم نخواهد داشت

علی بهادری جهرمی

برنامه امروز دشمن، تخریب اعتماد به نفس جوانان است

علی بهادری جهرمی

2 دیدگاه

  1. انقلاب اسلامی پدیده ایست حی و زنده که ملازمان خود را بخوبی می شناسد و علیه دشمنانش واکنش های مناسب نشان می دهد
    این انقلاب مبتنی بر اصل مهم ولایت فقیه بنا شده و امانت الهی است نزد ملت اما ریشه این انقلاب بخاطر زیر ساخت مبانی تفقه دردین و قران امریست زنده به آیات قران و هرکس بخواهد با وعده های الهی تقابل نماید محکوم به شکست خواهد بود اما به همین دلیل دو نکته را باید یاد آوری کرد
    ۱) بخاطر همین زیرساخت قرانیش باید مسيولینی سرکار بیایند که توان حرکت درمسیر قران وعترت را داراباشند تا متحمل خسارات بیش ازاین نباشیم
    ۲) حرکت درمسیر قران وعترت باید دراوجب واجبات مطالبات مردمی ما ملت باید باشد تا مسيولان نتوانند به هر بهانه ای از زیر بار مسيولیت الهی زمینه سازی ظهور که هدف دین مبین ایلام وقران وعترت است شانه خالی کرده تا موجب دنبال کردن تمایلات دنیوی و انخراف از مسیر حقه انقلاب اسلامی گردد

  2. انقلاب ما هرگز روی ثبات و ارامش نخواهد دید و بحرانهای مختلف را تجربه میکند زیرا نگرش و حرکت تک بعدی با هدف متحول ساختن فرهنگ و شیوه زندگی بشریت با استفاده از روشهای ظالمانه مختلف تنگنا سازی و فشار و تطمیع و تهدید و حیف و میل ثروتهای ملی که حق هزاران نسل اینده است بطور شتابان و نسنجیده صورت میگیرد. حتی اسلام زمان پیامبر ص هم بواسطه منافع مادی حاصل از بخشش ثروت خدیجه س و غنائم ، افراد عمدتا نیازمند را جذب و گسترش یافت بنابراین اقتصاد عادلانه و هدفمند نقش مهم و حیاتی در جامعه دارد که متاسفانه توسط رهبران تندروی انقلاب نادیده گرفته شده.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.