سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ/ مهسا امینی بهانه است؛ امنیت ایران نشانه است

کلیپ/ مهسا امینی بهانه است؛ امنیت ایران نشانه است

فرماندهان و نیروهای میدانی یگان ویژه با حضور در تجمعات مختلف، نهایت مدارا را با حاضران در تجمعات داشته‌اند و با ادبیات اقناعی و دوستانه با اقشار مختلف حاضر در تجمعات صحبت کرده‌اند تا در نهایت حد ممکن، صف آشوبگران از صف معترضان واقعی جدا شود.

 پلیس و به‌ویژه نیروهای یگان ویژه فراجا از روز نخست آغاز اغتشاشات در برخی از شهرهای کشورمان نهایت سعی و تلاش خود را تا به امروز داشته که حساب اغتشاگران و آشوب‌طلبان که هدفی جز تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنیتی و تهدید جانی برای شهروندان نداشته‌اند را از حساب معترضان جدا کنند.

در این راستا و در برهه‌های مختلف حدود 3 هفته اخیر، فرماندهان و نیروهای میدانی یگان ویژه با حضور در تجمعات مختلف، نهایت مدارا را با حاضران در تجمعات داشته‌اند و با ادبیات اقناعی و دوستانه با اقشار مختلف حاضر در تجمعات صحبت کرده‌اند تا در نهایت حد ممکن، صف آشوبگران از صف معترضان واقعی جدا شود:

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تا آخر عمر، سرباز روح الله و سیدعلی

سردار شهیدزاهدی

بیانیه کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱

کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور برای بررسی ناآرامی‌های سال گذشته بیانیه‌ای صادر کرد.

2 دیدگاه

  1. سلام درفیلم نیرو انتظامی مهسا نیمه محجبه بود نه بیحجاب واز سرغیرت که پایش به آنجا باز شده هیجان زده و اون اتفاق برایش می افتد اما چه کسی مهسا رو بی حجاب کرد دراینجا اجنبی و منافقان مهسا رو بی حجاب وبی غیرت نشان دادن متاسفانه از غیرت واز حجابش سواستفاده شد وتاالان……وبعضی افرادبی فکر دنباله آن بی حرمتی رو میگیرند و…..

  2. خدا لعنت کند تشکیلات مارکسیستی مائوئیستی کومله را که بیشترین کشتارها، سربریدن، زنده زنده پوست کندن مخالفانش را باب کرد و داعش هم نسخه برداری کرد، و حالا با سوءاستفاده از مهسا که ادعا می‌کنند او از اعضای تربیت شده شان است، عکس‌ها و فیلم های ناجور از مهسا را در دنیا نشان می‌دهند…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.