سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / به کوری چشم رضاخان…

به کوری چشم رضاخان…

در زمان دوران حکومت ننگین رضاخان ،،(رضا قلدر)، رادمرد آزاده و روحانی سرافراز آیت الله مدرس علیه وطن فروشی های رضاخان دیکتاتور و عمال خودفروخته او افشاگری میکرد. رضاخان در صدد ترور و‌ سر به نیست کردن او بود و طی نقشه ای خیانتکارانه به سوی او تیراندازی کردند که مدرس با لطف خدا و حرکات خود از این حادثه جان سالم به در برد.
رضاخان برای ظاهر سازی و فریب افکار عمومی تلگرامی به آیت الله مدرس مخابره کرد و به اصطلاح خدا را شکر کرد که مدرس زنده است.
روحانی مبارز آیت الله مدرس در پاسخ به رضاخان طی تلگرامی گفت: به کوری چشم رضاخان مدرس زنده است. این کلام کوبنده رضاخان را رسوا وبی آبرو کرد.
اکنون قضیه ضد انقلاب مزدور و وطن فروش و رسانه‌های صهیونیستی است و شایعات و آرزوهای آنها که این روزها علیه رهبری معظم انقلاب مطرح می‌کردند.
این صدای رسای شهید مدرس باز در فضای این مرز و بوم طنین افکن می‌شود که هم‌چنان به کوری چشم ایادی مزدور غرب و ترکه نحس و حرامی کفر و نفاق مدرس و مدرس های زمان زنده هستند.
آری: به کوری چشم دشمن کینه توز، رهبر سروقامت انقلاب اسلامی و امید صدها میلیون آزاده در سراسر جهان حضرت آیت الله امام خامنه‌ای زنده و توفنده است.
به کوری چشم یزید زمان
یاور ما مهدی صاحب زمان علیه السلام

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سالمرگ رضاشاه؛ سرانجام دشمن عزاداری امام حسین چه شد؟

رضا پهلوی پوشیدن لباس مشکی، حرکت دسته‌های عزادار در ایام عاشورا و خواندن مرثیه اهل بیت در ختم‌ها را نیز ممنوع اعلام کرده بود. عزاداری پنهانی در خانه‌ها مساوی با اسارت صاحب‌خانه‌ در زندان رضاخانی بود. این دشمنی به عاقبت خفت باری برای رضاخان منجر شد.

نقشه انگلیس برای هیرمند در زمان رضاخان

مرگ بر رضا قلدر خائن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.