سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / از تلاش بی‌وقفه تا خدمت صادقانه/ «پلیس خادم مردم؛ مردم حامی پلیس» شعار نیست!

از تلاش بی‌وقفه تا خدمت صادقانه/ «پلیس خادم مردم؛ مردم حامی پلیس» شعار نیست!

هفته فراجا گرچه با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» مزین شده، اما در بطن آن واقعیتش نهفته است؛ چراکه پلیس برای دفاع از جان و مال و ناموس مردم سر از پا نشناخته و جان می‌دهد.

  کارشان برخورد با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی است؛  آرامش و آسایش مردم مدنظرشان است و برقراری نظم و امنیت عمومی و دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور و ارزش‌های انقلابی و اسلامی.

مقتدرانه و جان‌برکف سینه ستبر می‌کنند در برابر هر آنچه رذالت و نامردی و ناجوانمردی است؛ فراز و نشیب ‌ها، دشمنی‌ها و بدخواهی‌ها را به جان و دل می‌خرند تا نکند خاری به چشم شهروندی وارد شود.

عزمشان جزم است؛ ایمان و اعتقاد و همت‌شان عالی؛  و به پشتوانه مردمی که حامی آنها هستند سربلند و بی‌دغدغه در سایه‌ رهبری مقتدر، هوشمند می خواهند در تراز انقلاب اسلامی قدم بردارند با رفتار حکیمانه، متانت، بردباری و مسؤولیت‌پذیری.

افق پیش‌رو‌ی‌شان مهربانی با مردم است و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان.

در برابر مردم از خود مایه می‌گذارند تا آنجا که در راه این هدف مقدس چه جان‌هایی  فدا کرده اند.

…درست متوجه شدید؛ پلیس را می‌گویم؛ جان‌برکفان سبزپوش انتظامی کشور که در راه دفاع از آرامش و آسایش مردم شبانه‌روز تلاش می‌کنند؛ از نقطه صفر مرزی تا داخل شهرها و روستاها، در خیابان ها و جاده ها و در تخصص‌های مختلف همچون مرزبانی، راهنمایی و رانندگی، مبارزه با موادمخدر، پیشگیری، آگاهی، اطلاعات، امنیت عمومی، فتا و یگان ویژه در خدمت مردم هستند.

فرقی نمی‌کند که لباس‌شان کدام رنگ باشد، سبز پلیس پیشگیری، پلیس فتا، اطلاعات و امنیت یا مشکی نوپو، سفید پلیس راهور، سبز یشمی یگان امداد و یا حتی پلنگی‌پوشان یگان ویژه؛ همه و همه در خدمت مردم هستند بدون هیچ منت و چشمداشت؛ حتی در این روزها که دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی وحدت و انسجام و یکپارچگی مردم را مورد هدف قرار داده‌ و به دنبال خدشه و تفرقه بین مردم و نیروهای انتظامی هستند بازهم این مأموران پلیس اند که در کمال خویشتن‌داری و با روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر و دلسوزانه در خدمت صادقانه به مردم سر از پا نشناخته و با حضور شبانروزی در ناآرامی‌های اخیر  اجازه تعدی از آشوبگران را سلب کرده است؛ مردانه ایستاده‌ تا نکند کوته‌فکران و اغتشاشگران صحنه را خالی دیده و شیشه آرامش مردم ترک بردارد.

                        ***

این هفته مصادف با هفته بزرگداشت پلیس است؛‌ هفته فراجا؛ آن هم با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس».

…پلیس یک سال دیگر را پشت سر گذاشت؛ ماه‌ها، هفته ها و روزهای پر از فراز و نشیب، اتفاقات خوب، حوادث مختلف و تجربیات گوناگون را و قطعا برای دستاوردهای بیشتر و خدمتی خالصانه‌تر با روحیه‌ای مضاعف و مدالی که بر سینه آویخته و «مجاهد فی‌سبیل‌الله» بر آن نقش بسته، بلندتر گام خواهد برداشت.

پایان پیام/

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قهرمانِ آتشنشان؛ حامی ایتام

ثبت بیش از ۱۳۴ هزار متقاضی برای حمايت از ايتام

حمایت از زنان غزه برای بانیان شعار «ز.ز.آ» نفع دلاری ندارد

داعیه داران حقوق زنان و آزادی زنان، امروز در برابر جنایت هایی که توسط رژیم منحوس صهیونیستی بر زنان مسلمان و کودکان غزه انجام شد، سکوت کرده اند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.