سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / حمایت از زنان غزه برای بانیان شعار «ز.ز.آ» نفع دلاری ندارد

حمایت از زنان غزه برای بانیان شعار «ز.ز.آ» نفع دلاری ندارد

کسانی که سال گذشته با داعیه حقوق زنان و آزادی زنان، کشور ایران را دچار تنش و التهاب کردند و تا سازمان ملل امضا جمع کردند، امروز در برابر جنایت هایی که توسط رژیم منحوس صهیونیستی بر زنان مسلمان و کودکان غزه انجام شد، سکوت کرده اند.

 طهورا نوروزی مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب در واکنش به فجایع اخیر در غزه که قربانیان آن زنان و کودکان بی گناه و بی پناه هستند، گفت: امروز مدعیان حقوق زن و نظام سرمایه داری در برابر حقوق زنان فلسطین و جنایت‌هایی که بر آن‌ها وارد شد، سکوت اختیلر کردند، زیرا حمایت از آن‌ها نفع دلاری برایشان ندارد.

طهورا نوروزی مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب با اشاره به طراحی پروژه زن، زندگی، آزادی توسط غرب گفت: کسانی که سال گذشته با داعیه حقوق زنان و آزادی زنان، کشور ایران را دچار تنش و التهاب کردند و تا سازمان ملل امضا جمع کردند، امروز در برابر جنایت هایی که توسط رژیم منحوس صهیونیستی بر زنان مسلمان و کودکان غزه انجام شد، سکوت کرده‌اند، زیرا پروژه مذکور برای آن‌ها نان وآب داشت، اما حقوق زنان غزه و اعاده ظلم بر آن ها نفع دلاری ندارد.

وی افزود: این رسانه‌ها و بانیان  و نهادهای حقوق بشر بین المللی آن‌ها در پروژه زن، زندگی آزادی به دنبال رسیدن به  پول و دلار داعیه دار بوده و سینه سپر کردند.  تردیدی نیست که امروز زن و کودک غزه ای برای آن ها نان و آب ندارد که در برابر این جنایت ها سکوت کرده اند.

نوروزی با اشاره به وقایع اخیر در بیمارستان شفا غزه و آنچه بر سر زنان و کودکان آمده است، گفت: این وقایع نشان دهنده پارادوکسی است که در حوزه بین الملل در بحث حقوق زنان وجود دارد. متأسفانه مسأله اصلاً حقوق زن نیست بلکه موضوعات دیگر از جمله نظام سرمایه داری، پول و منافع است که مختوم می شود به حقوق زن. بنابراین موضوع غزه نشان داد که نظام سرمایه داری و رسانه هایش قیچی دو قبضه‌ای است که نه مسأله زن برایش مهم است و نه حقوق زن، بلکه آنچه مورد اهمیت است منافع سردمداران نظام سرمایه داری است.

سکوت در برابر فجایع غزه و رسوایی غرب

مدیر عامل بنیاد عفاف و حجاب با بیان وجود تناقض در موضع گیری جهان غرب در بحث حقوق زنان خاطرنشان کرد: وجود این تناقض‌ها نوعی رسوایی برای این‌ها به دنبال دارد که تردیدی نیست انسان‌های آزاده و بیدار در جهان را آگاه‌تر می‌کند. این خیمه شب بازی‌ها و سناریوهای پوچی که در حمایت از حقوق زن در غرب طراحی می‌شود، به خودی خود انسان‌های آزاده دنیا را بیدار می‌کند. همان طور که می‌بینیم امروز بسیاری از مردم بیدار دنیا حتی در دل کشورهای غربی به حمایت از مردم غزه به پا خاستند.

لزوم اشاعه تفکرتربیتی صهیونیست ستیزبا ظرفیت زنان در دنیا

وی با اشاره به اینکه زن کانون تربیت در جامعه و خانواده است، گفت: امروز دنیا نیاز به اشاعه تفکر ضد صهیونیستی دارد و پیش‌قراول این تفکر، تربیت نسل ضد صهیونیست توسط زنان آگاه و بیدار است. تفکری که صرفاً به اشغال جغرافیای غزه بر نمی‌گردد بلکه باید همه آزادگان جهان نسبت به این اندیشه به پیوست فرهنگی و اقتصادی واکنش نشان دهند تا به این واسطه منافع حقیقی آن‌ها در چرخه اقتصادی و فرهنگی در دنیا به سکون و سکوت بیفتد.

به گفته نوروزی باید نسلی تربیت کرد که با  آگاهی، مویرگ‌های نفوذ صهیونیست را در هر حوزه‌ای چه فرهنگی و چه اقتصادی  بتواند شناسایی کند تا به مرور این اندیشه به انزوا برود. بنابراین بدون تردید لزوم اشاعه این نگرش تربیت نسل جدید وجوانی از زنانی بیدار و آگاه در منطقه است.

انتهای‌پیام/

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

واکنش مدافعان غرب در برابر سرکوب گسترده اساتید و دانشجویان در یوتوپیا

غربگدا های مفلس و مدعیان اصلاحات

جای معترضان در زندان است و باید اخراج بشوند!

ويدئو/ فرماندار تگزاس:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.