سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ۳ لگد محکمی که فوت ملکه به آبروی بی‌بی‌سی زد +جزئیات و تصاویر

۳ لگد محکمی که فوت ملکه به آبروی بی‌بی‌سی زد +جزئیات و تصاویر

شاید به مخیله گردانندگان بی بی سی خطور نمی کرد که در یک چشم به هم زدن و در عرض چند روز اینگونه مجبور شود خود را ضایع کند

.

 از رب گوجه فرنگی تا خاکسپاری و تاجگذاری!
در حالی که بی بی سی فارسی در مورد چند هزار تومان گران شدن رب گوجه فرنگی در ایران هم حاضر است مطلب ویژه تهیه کند، اما از کنار هزینه های فوق نجومی تشییع جنازه ملکه انگلیس و تاجگذاری پادشاه جدید این کشور به راحتی می گذرد. این در حالی است که انگلیس این روزها با بحران اقتصادی و افزایش هزینه ها روبرو است و از طرفی نیز اخیراً  لیزتراس، نخست وزیر جدید انگلیس، با انواع و اقسام وعده ها سرکار آمده است.

.

 

.

جالب است که بی بی سی فارسی برای تقدیر چارلزسوم(پادشاه جدید) از مادرش( ملکه الیزابت) و همچنین معرفی فرزند ارشد او، ویلیام، به عنوان ولیعهد و به عبارتی پادشاه آینده بریتانیا هم تبلیغ می کند!

در هر صورت شاید به مخیله گردانندگان بی بی سی خطور نمی کرد که در یک چشم به هم زدن و در عرض چند روز اینگونه مجبور شود خود را ضایع کند.

چماق برای بقیه نه برای ما
صفحه بی بی سی در اعلام خبر درگذشت ملکه انگلیس، برای در امان ماندن از انتقادات یا روشنگری های مخاطبان، قسمت نظرات را بر روی مخاطبان بست تا نشان دهد که چماق آزادی بیان برای فریب دادن سایر مردم است وگرنه خود بی بی سی هم به آن اعتقاد ندارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اهداء حسینیه از طرف خاندان سلطنتی به فرقه شیرازی

ويدئو/ هدیه ملکه روباه پیر به خاندان صادق شیرازی

پیام مخفی ملکه به شاه

ويدئو/ ملکه روباه پیر و شاه خائن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.