سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / سازمان جهانی غذا نوبت به افغانستان که رسید غذای فاسد ارسال کرد!

سازمان جهانی غذا نوبت به افغانستان که رسید غذای فاسد ارسال کرد!

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد سازمان جهانی غذا برای کمک به مردم افغانستان برنج‌های تاریخ مصرف گذشته و فاسد ارسال کرده است تا نشان دهد، نژادپرستی در برخی سازمان‌های به ظاهر حقوق بشری نیز موج می‌زند.

روز یک شنبه «مری آلن» رئیس‌برنامه جهانی غذا در امور افغانستان درباره بدتر شدن وضعیت اقتصادی مردم این کشور هشدار داده و گفته بود بیش از 6 میلیون افغانستانی حتی یک وعده غذا برای خوردن ندارند.

معاون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل و هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه برای افغانستان نیز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری اسپوتنیک با اعلام اینکه «وضعیت بشردوستانه در افغانستان به افول خود ادامه می‌دهد» هشدار داده بود «صبر مردم افغانستان تمام شده است.»

اما دیروز برخی رسانه‌ها گزارش دادند در حالی که سازمان ملل می‌گوید نگران عمیق‌تر شدن بحران انسانی در افغانستان است خود، برنج تاریخ مصرف گذشته و فاسد برای مردم این کشور ارسال کرده که قابل مصرف نیستند و باید دور‌انداخته شوند! به گزارش تسنیم بر اساس ویدئویی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، حشرات بر روی برنج‌ها نیز مشاهده می‌شود.

اداره بازرسی آمریکا در امور باز‌سازی افغانستان موسوم به «سیگار» نیز در گزارشی اعلام کرده بحران انسانی در افغانستان وخیم است و دست‌کم 18.9 میلیون نفر در این کشور با گرسنگی شدید رو‌به‌رو هستند.

این اداره آمریکایی در این گزارش نسبت به بروز احتمالی قحطی در افغانستان هشدار داده است.

گفتنی است دولت بایدن به بهانه حملات 11سپتامبر 2001 میلیارد‌ها دلار از اموال مردم افغانستان را بالا کشیده است! جالب این‌جاست که بسیاری از خانواده‌های آمریکایی این حادثه اعلام کرده‌اند، پول مردم مظلوم افغانستان را نمی‌خواهند و دولت آمریکا بهتر است آن را به صاحبان واقعی‌اش بازگرداند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شرکت در اعتراضات هزینه بسیار بالایی برای دانشجویان و اساتید آمریکایی دارد

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل آمریکا،

شهیداحمد پلارک / راز شهادت «شهید عطری» چه بود؟

شهید سید احمد پلارک از مزار این شهید بوی گلاب به مشام می‌رسد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.