سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / قلب مقام معظم رهبری را امام زمان نگهداری کرده است

قلب مقام معظم رهبری را امام زمان نگهداری کرده است

مرحوم آیت‌الله ناصری می‌گوید: مقام معظم رهبری مؤیَّد از سوی خداست، خدا می‌داند. همه‌ی گرفتاری‌ها و ناراحتی‌ها بر قلب ایشان وارد است. قلب ایشان را امام زمان نگهداری کرده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های مرحوم آیت الله ناصری، ارادت ویژه ایشان به امام خمینی(ره) در طول فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و نیز مقام معظم رهبری است. آن عالم بزرگوار، همواره با استناد به سخن بزرگان از عرفا و نیز طبق سخنان خویش، آنچه در صحنه‌ی میدان جامعه و صبر بی‌مثال رهبری نظام می‌دید، رهبر معظم انقلاب را نه‌تنها یک زمامدار سیاسی بلکه از جمله رهبرانی می‌دانست که مورد تأیید خداوند متعال و محبوب امام عصر عجّل اللّه تعالی فرجه بود.

ایشان در بخشی از سخنان خویش درباره لزوم توجه علما و جامعه به رهبر معظم انقلاب گفت: تبلیغ از امام زمان بیشتر شود، تبلیغ از مقام رهبری بیشتر شود. بنده معتقدم ایشان تنهاست، مخصوصاً وظیفه‌ی روحانیت این است؛ همان طور که تبلیغ از اسلام و قرآن و نظام می‌کند، از مقام رهبری تبلیغ بکند. خدا می‌داند ایشان مؤیَّد از سوی خداست. همه‌ی گرفتاری‌ها و ناراحتی‌ها بر قلب ایشان وارد است. قلب رهبری را امام زمان نگهداری کرده است، بنابراین تبلیغ از مقام رهبری و حمایت از مقام رهبری شود.

در ادامه فیلم این سخنان را مشاهده می‌کنید.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ما با یک پیچ تاریخی مهم مواجهیم؟؟

ويدئو/ زبیگنیِف برژینسکی

پیشرفت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران

ويدئو/ جمهوری اسلامی ایران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.