سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / قتل‌عام سرخ‌پوست‌ها برای شکل‌گیری آمریکا

قتل‌عام سرخ‌پوست‌ها برای شکل‌گیری آمریکا

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به قتل‌عام سرخ‌پوستان آمریکا گفت: برای تشکیل رژیم جنایتکار آمریکا ۲۷میلیون نفر از ساکنان اصلی منطقه یعنی سرخپوست‌ها قتل‌عام شدند و برای توسعه آمریکا یک‌ونیم میلیون مکزیکی کشته شدند.

  اراک، حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی ظهر دیروز در نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی؛ ترور، تحریم و توحش با اشاره به شعار هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: هفته دوم تیرماه تحت عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی با شعار “تحریم، ترور و توحش” نام‌گذاری شده است که با این خصوصیات ایجاد شد و در ادامه نیز، حیات آن با این ویژگی‌ها است.

وی افزود: برای ایجاد این رژیم جنایتکار از سرخ‌پوستانی که ساکنان ایالات متحده بودند 27 میلیون نفر قتل‌عام شدند و برای توسعه آمریکا یک‌ونیم میلیون نفر مکزیکی کشته شدند همچنین در جنگ جهانی 6میلیون نفر کشته شدند که تعدادی در هیروشیما و ناگازاکی بود و این جنایت هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: برای تأمین انرژی این رژیم جنایتکار 2میلیون نفر از کشور مسلمان عراق کشته شدند تا انرژی این رژیم ظالم تأمین شود و این اقدامات برگ‌هایی از تاریخ سیاه ایالات متحده آمریکا است.

موسوی با اشاره به اینکه وضعیت داخلی و خارجی آمریکا و یمن دیده می‌شود بنابراین اگر جنایت و ظلمی سازمان‌یافته باشد این کشور نقش داشته است، گفت: باید از ظرفیت تمام اقشار در حوزه حقوقی، هنری، سیاسی، اجتماعی و غیره در استان استفاده کرد تا هرکس به زبان، بیان و قلم خود بتواند بخشی از سیاهی‌ها و جنایت‌هایی که توسط این رژیم جنایتکار بر بشر تحمیل شده است معرفی کند.

 وی افزود: دبیرخانه حقوق بشر در دادگستری استان مرکزی مستقر می‌شود تا بتوان ایده‌ها، افکار و آرای صادرشده و مطالبات مردم و ملت را در این دبیرخانه دسته‌بندی و نظام‌بندی کرد و در حوزه حقوق بشر آمریکایی یک قدم مؤثر برداشت.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: برگزاری این همایش‌ها به‌دنبال آن است که از همه ظرفیت‌ها استفاده شود تا یک خروجی داشته باشد و هرکس با توان خود بتواند بخشی از جنایت‌های این رژیم جنایتکار را به جامعه معرفی کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

خواستار نابودی همه منافع تجاری صهیونیستها شدند.

نماهنگ/ شریک جرم

مرگ بر آمریکا ،دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.