سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / شیرین حقیقی، شیرین دروغین

شیرین حقیقی، شیرین دروغین

کشته شدن(بخوانید شهادت) خانم شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره به دست جنایتکاران صهیونیست که در حال تهیه گزارش از اوضاع و احوال مردم مقاوم و مظلوم جنین در کرانه باختری بود ، بیش از پیش کفتار صفتی و درنده خویی رژیم کودک کش صهیونیستی را عیان ساخت.
این ماجرا آنقدر قساوت آمیز و هولناک بود که سران ریاکار و دروغگوی کشورهای غربی را نیز مجبور به واکنش کرده است. کشورهایی که همیشه دم از حقوق بشر و آزادی بیان می زدند اما با کمال بی شرمی و وقاحت چشم بر حقایق عالم و جنایت علیه ملت های مظلوم فلسطین و یمن و افغانستان و عراق و سوریه و… می بستند و هیچ صدایی از آنها علیه جنایتکاران خونریز از اسراییل و آمریکا گرفته تا عربستان و میانمار و… شنیده نمی شود گویی اصلا اتفاقی نیفتاده و حقی پایمال نشده است . اما اگر مثلا در جمهوری اسلامی یک قاچاقچی مواد مخدر یا یک آدمکش یا یک عضو فرقه ضاله بهائیت یا یک جاسوس خرابکار یا يک مفسد متجاوز و یا حتی یک تروریست عضو حزب کومله و دمکرات و… مطابق قانون به سزای اعمال ننگینش برسد فریادشان گوش فلک را کر می کند که ای اهل عالم حقوق بشر نابود شد، جمهوری اسلامی ناقض حقوق بشر است و به این ترتیب بهانه برای هرگونه اقدام غیر قانونی علیه ملت ایران فراهم می شد.
امثال خانم شیرین عبادی که خود را به دروغ به عنوان یک فعال حقوق بشر جا زده اند و مدعی حمایت از حقوق انسانهای بی گناه و مظلوم هستند در کجای این معادله جای دارند؟ کجا برای احقاق حق یک مظلوم فلسطینی یا یمنی یا افغان یا عراقی و… ، یک سیلی که چه عرض شود یک فحش خورده اند؟ همیشه مواجب گرفته اند تا برای اربابانشان خوش رقصی کنند. آنچه رسانه های هوچی گر غربی می خواهند به عنوان خوراک برایشان تهیه کنند و در عوض صاحبان آن رسانه ها هم از آنها یک قهرمان حقوق بشری بسازند.
اینها شیرین های دروغین هستند.
و اما شیرین حقیقی خانم شیرین ابو عاقله است که برای تهیه گزارش از وضعیت مردم مظلوم فلسطین به جنین رفته بود و علی رغم این که لباس مخصوص خبرنگاری به تن داشت و برای نشان دادن حقیقت جان خود را کف دست گرفته بود، بوسیله شلیک مستقیم سربازان صهیونیست به شهادت رسید. او می خواست جهانیان حقیقت را دریابند و نشان دهد که ملت مظلوم و مقاوم فلسطین امروز میان دو لبه قیچی ، یکی ظلم و جور صهیونیست های غاصب و یکی خیانت و سازش سران پست و مزدور برخی کشورهای عرب قرار گرفته اند و با نثار خون از شرف و عزت خود و از ارزش‌های اسلامی دفاع می کنند.
آری شیرین ابوعاقله، شیرین حقیقی است و خون به نا حق ریخته او نه تنها صهیونیست ها و اعراب خائن و سازشگر را رسوا خواهد کرد بلکه نقاب از چهره شیرین های دروغین و قلم به مزدهای مدعی حقوق بشر امثال شیرین عبادی برخواهد داشت.
شیرین حقیقی حقوق بشر آمریکایی را به چالش کشید و نشان داد اسراییل یک رژیم کفتار صفت و درنده خویی است که از هیچ جنایتی حتی در ملا عام و جلوی چشم همه عالم ابایی ندارد و حقوق بشر غربی یک دروغ بزرگ است.
زنده باد شیرین ابوعاقله و شرم باد بر امثال شیرین عبادی .
سجاد پارسا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اسرائیل؛ جهنم خبرنگاران ابوعاقله؛ هشتاد و دومین خبرنگار ترور شده به دست صهیونیست‌ها

اسرائیل؛ جهنم خبرنگاران

پادویی شیرین عبادی برای تحریم‌های آمریکا

حقوق‌بگیر سرویس‌های جاسوسی غربی در موضوع حقوق بشر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.