سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / مسکو: جنگ جهانی اقتصادی آغاز شده است

مسکو: جنگ جهانی اقتصادی آغاز شده است

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت این سازمان پیرامون اوکراین گفته در حال حاضر با توجه به اقداماتی که علیه روسیه در اوکراین اتخاذ شده؛ جنگ جهانی در سطح اقتصادی در حال وقوع است.

در حالی که غرب و روسیه هر روز تحریم‌های اقتصادی جدید و شدیدی را علیه یکدیگر وضع می‌کنند نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرده جنگ جهانی اقتصادی آغاز شده است. «واسیلی نبنزیا»، در نشست شورای امنیت اظهار داشت: «این یک جنگ در اوکراین نیست؛ بلکه بالعکس این جنگ دسته جمعی غرب علیه فدراسیون روسیه است. گویا غرب مشتاقانه منتظر این لحظه بوده تا سرکوب علیه روسیه را آغاز کند. و اگر قرار باشد از جنگ جهانی صحبت کنیم، باید بگویم که اکنون یک جنگ جهانی در سطح اقتصادی در حال وقوع است.» به گزارش ایسنا وی خاطرنشان کرد که «مردم و کشورهایی وجود دارند که مدت‌هاست رویای تبدیل اوکراین به یک پل ارتباطی برای جنگ با روسیه را در سر داشته‌اند و از ۳۰ سال پیش، زمان استقلال اوکراین، هر کاری که ممکن است برای رسیدن به این هدف انجام داده‌اند.»

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گزارش مستند رئیس‌جمهور از دستاوردهای اقتصادی دولت

رئیس‌جمهور در بیست و ششمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه کشور به مروری کوتاه بر کارنامه عملکرد دولت مردمی در برخی اقدامات انجام شده در طی 2.5 سال گذشته پرداخت.

رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ دو برابر پیش‌بینی بانک جهانی

بانک مرکزی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.