سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ورزشکاران ما پیام مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان رساندند

ورزشکاران ما پیام مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان رساندند

شهردار تهران گفت: ورزشکاران ما با حضور نیافتن در مقابل نمایندگان رژیم جعلی، پیام مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان رساندند

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکارانی که در بیش از چهار دهه اخیر حاضر به مسابقه دادن با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس نشدند، گفت: بیان این آرمان برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان یک الگو شده است.

وی افزود: روز قدس، روز اعتراض به وحشی گری‌های غاصبینی است که حق ملت فلسطین را غصب کردند.
شهردار تهران خاطرنشان کرد:قهرمانانی که در جمع ما و فراتر از جمع ما به مصاف با ورزشکاران رژیم غاصب نرفتند و عملا همه آرزو‌های خودشان را زیر پا گذاشتند و برای آرمان بزرگتری که آرمان الهی و انسانیست، این گذشت را انجام دادند.

وی تصریح کرد: پهلوان فراتر از قهرمان، رخ نمایی می‌کند و این افتخار برای جمع ورزشکارانی که در بین ما از قهرمانی چشم پوشیدند تا مدال پهلوانی بگیرند بسیار مایه مباهات و اهمیت است.

علیرضا زاکانی افزود: شما ورزشکاران پرچمی را که بلند کردید و در مواجهه با ورزشکاران رژیم جعلی پا به میدان نگذاشتید و آن‌ها را خُرد و تخریب کردید، به این طریق پیام مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان رساندید که امروز در جهان تکثیر شده است.

شهردار تهران افزود: یکی دیگر از مهمترین گذشتی که شما ورزشکاران انجام دادید این است که شما الگو شده اید.
وی در پایان گفت: به همان شکل که ورزشکارانی بر علیه رژیم آفریقای جنوبی قد علم کردند و حاضر نشدند ننگ رقابت و مشروعیت بخشی به این رژیم را به جان بخرند، راهی باز شد و در اعتراض جهانی پرونده منحوس رژیم آفریقای جنوبی بسته شد.
زاکانی افزود: این راهی که شما ورزشکاران باز و روشن کردید باعث خواهد شد در آینده‌ای نزدیک پرونده رژیم منحوس و غاصب اسرائیل بسته شود و آرمان بزرگ شهدای فلسطین و شهدای مقاومت در مقابل آمریکا به نتیجه برسد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پاسخ‌های مستند شهردار تهران به ابهامات قرارداد توسعه حمل‌ونقل عمومی با چین

شهردار تهران علیرضا زاکانی

سوال دکتر علیرضا زاکانی: چرا یک عده ناراحتند؟

مافیای خودرو مخالف ورود خودرو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.