سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اقدامات گروه جهادی راهیان شهادت

اقدامات گروه جهادی راهیان شهادت

یک زوج جهادی مراسم ازدواج کنار خود را به صورت ساده در کنار گلزار شهدای گمنام یکی از مناطق محروم برگزار کردند و هزینه ازدواج خود را صرف خرید جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج برای تعدادی زوج محروم کردند.

یک زوج جهادی مراسم ازدواج کنار خود را به صورت ساده در کنار گلزار شهدای گمنام یکی از مناطق محروم برگزار کردند و هزینه ازدواج خود را صرف برگزاری مراسم ازدواج و خرید جهیزیه برای چند زوج محروم کردند.

مصطفی عظیمی مسئول گروه جهادی راهیان شهادت در گفت‌وگو در این باره اظهار داشت: در اردوی جهادی نوروز 1401 گروه جهادی راهیان شهادت، پیوندمان را در لحظه تحویل سال در کنار گلزار شهدای گمنام روستای چگردک شهرستان دلگان جنوب استان سیستان و بلوچستان به صورت ساده برگزار کردیم.

عظیمی ادامه داد: من با همسرم تصمیم گرفتیم زندگیمان را جهادی آغاز کنیم از اینرو هزینه ازدواجمان را برای 9 زوج جوان کم برخوردار گذاشتیم تا با تامین جهیزیه و هزینه مراسم پیوند این 9 زوج پویش سفیر ازدواج آسان را ایجاد کنیم که در  نهایت منجر به 10 ازدواج آسان و شادی مردم در این روستاها شد.

مسئول گروه جهادی راهیان شهادت افزود: در این دوره جهادی افتتاح بزرگترین مدرسه جهادی ساز را با زیر بنای 480 متر مربع و شش کلاس درس، آزمایشگاه و همه امکانات و استاندارهای روز نوسازی مدارس را در محرومترین نقطه کشور داشتیم که در شش دوره جهادی با کمترین هزینه به نفع بیت المال با کمک مالی بنیاد برکت و همت جهادگران گروه جهادی راهیان شهادت  به بهره برداری و افتتاح رسید.

مصطفی عظیمی خاطر نشان کرد: گروه جهادی راهیان شهادت در حوزه های اجتماعی ، فرهنگی، آموزشی، پزشکی ، پیراپزشکی ، اقتصادی، اشتغال خانوار  و احداث کتابخانه در بخش خواهران این گروه  خدمات ارزنده فراوانی در سطح 14 روستا و بخش این شهرستان نیز داشته است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازدید سردار پاکپور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲ روی سکه سیل در منطقه؛ چرا سیستان و بلوچستان مثل پاکستان غرق نشد؟

6 سد مخزنی در سیستان و بلوچستان در کنار 24 سازه تغذیه مصنوعی آب‌خوان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.