سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / نقش انگلیس در شکل گیری صهیونیسم، اخوانیسم، بابیسم، بهائیسم و وهابیسم

نقش انگلیس در شکل گیری صهیونیسم، اخوانیسم، بابیسم، بهائیسم و وهابیسم

صهیونیسم، اخوانیسم، بابیسم، بهائیسم و وهابیسم همه خیار یک بوته هستند، همه یک پدر و مادر دارند و همه از یک خانه که لندن باشد متولد شده‌اند. این دست ساخته‌های استعمار انگلیس هر کجا که باشند کنار هم بوده و حتی اگر سال‌ها دشمنی مخفیانه با هم داشته باشند عاقبت چون فرزندان یک پدر هستند باید برای تقسیم ارث و میراث کنار هم بنشینند و قدرت را تقسیم کنند. در میان این دست ساخته‌های انگلیسی‌ها صهیونیسم و اخوانیسم از همه بدتر و مخرب‌ترند. روزگاری که قرار شد فلسطین را به صهیونیست‌ها بدهند اخوانی‌ها هم با کمک انگلیس در منطقه رشد کردند تا در آینده وقتی به قدرت رسیدند خدمات خود به صهیونیست‌ها را دوچندان ارائه کنند.

شما امروز به خوبی می‌بینید که وهابی‌های نجد در کنار اخوانی‌های ترکیه همه پرده‌ها را انداخته و دارند اصل و نسب خود را بیش از پیش نشان می‌دهند. وهابی‌های نجد هم مانند رئیس جمهور اخوانی ترکیه ریشه یهودی دارند و اردوغان باید اینگونه دست به سینه در برابر رئیس صهیونیست‌ها بایستد تا حرف‌های ۲۲ ساله ما در مورد ماهیت اردوغان و اخوانی‌ها برای همه ثابت شود که این‌ها چه جانوران خطرناکی هستند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اربعین

اربعین، مشق حضور

حقیقت آن است که بعد از شهادت غریبانه سیدالشهداء، مسیر عالم عوض شده است و خدای مهربان، معجزه‌ای جاویدان برای عاشقان و جوانمردان و حتی ناامیدان و گنهکارانِ پشیمان شده از گناه و معصیت قرار داده است که نامش حسین است.

رسانه در آخرالزمان

ويدئو/ علوم و فنون نوین ابزار نفوذ و سلطه و شرارت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.