سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ‌بهره‌برداری هم‌زمان از 8927 طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان

‌بهره‌برداری هم‌زمان از 8927 طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان

آیین بهره‌برداری هم‌زمان از 8927 طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 788 میلیارد تومان با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد.

صبح امروز آیین بهره‌برداری همزمان از 8927 طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 788 میلیارد تومان با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت:‌ دعا می‌کنم خداوند شر این ویروس همه‌گیر کرونا را از سر همه مردم جهان کم کند، در این زمینه باید عرض کنم همه خسارتی که بشریت از این ویروس خطرناک داشت، شاید مرتبط با این آیه قرآن باشد که ‌‌می‌فرماید « وَخُلِقَ ٱلْإِنسَٰنُ ضَعِیفًا»؛ می‌شود این نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفت که در مقابل همه مستکبران عالم، جهانخواران دنیا که سروصدا راه انداخته‌اند در مقابل این ویروس دستشان بالاست و نمی‌توانند کاری کنند، خدا خواسته بگوید که یادتان نرود خیلی ضعیف هستید.

وی ادامه داد: در این جلسه نامی برده شد از شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی، شخصیت والایی که افتخار می‌کرد و می‌گفت «ما امام حسینی هستیم و ماه شیعه امام حسین هستیم و مانند آن بزرگوار طالب شهادتیم»؛ واقعا مکتب حضرت ابا عبدالله ‌مکتبی است که تا ابدیت زنده خواه بود‌، حادثه کربلا نه تنها زنده است بلکه روز به روز بر نقش آن افزوده می‌شود، کوچک‌ترین مسائلی که مربوط به این حادثه است از شروع تا پایان برای مردم معلوم است.

وی افزود:‌ ما خیلی افتخار داریم که در ایام محرم حسینی وضع و سبک زندگی مردم تغییر می‌کند و لباس سیاه می‌پوشند و هرچه باشکوه‌تر هر سال این مراسم سوگواری برگزار می‌شود، این تاریخ فراموش نمی‌شود. امام حسین نه لشکری داشت و نه سپاهی و نسبت به حوادث بزرگ تاریخ اصلا چیزی نبود ولی ماندگار شد، مگر کسی واقعا فکر می‌کرد این چنین شود؟

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (علیه السلام) گفت: نکند یک وقت زیارت امام حسین(علیه السلام) را‌‌‌‌‌‌‌‌ از کنار بگذارید، هر کسی این زیارت را‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کند، اینقدر حسرت خواهد کشید که دلش می‌خواست قبرش در کربلا باشد، آیا دوست ندارید جزو کسانی باشید که پیامبر بزرگ اسلام و حضرت فاطمه(س) برایش دعا می‌کند، دوست ندارید جزو کسانی باشید که وقتی از دنیا می‌روید با مغفرت از دنیا بروید، آمرزیده بروید و گناه 70 ساله تو بخشیده شود، دوست ندارید از آنهایی باشید که وقتی از دنیا می‌روید هیچ گناهی نداشته باشید؟ دوست نداریدد از کسانی باشی که پیامبر بزرگوار اسلام با تو مسامحه می‌کند؟‌ ان‌شاءالله امیدواریم خداوند به شما این توفیق را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدهد.

وی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ‌امیدواریم خداوند توفیقات شما را‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر کند و این توفیق را‌‌‌‌‌‌‌‌ از شما نگیرد، در دعای ابوحمزه ثمالی آمده است که خدا آنچه به من دادی از من نگیر، خدایا آنچه که به من دادی برنگردان تا بتوانم این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ارائه زمین‌های رایگان برای ساخت نهضت ملی مسکن به دولت

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد:

کمک‌های معیشتی بنیاد مستضعفان از ابتدای کرونا تا‌کنون به ۷۷۰ میلیارد تومان رسید

با پرداخت ۵۰ میلیارد تومان دیگر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.