سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / ۹۹ درصد سواحلی که در اختیار نهادهای دولتی بود آزاد شد

۹۹ درصد سواحلی که در اختیار نهادهای دولتی بود آزاد شد

سخنگوی دولت گفت: ۹۹ درصد از سواحلی که در اختیار نهادهای دولتی بود آزادسازی شده است کمتر از یک کیلومتر باقی مانده که پیگیر آزادسازی آن هستیم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پنجشنبه (12 اسفند) در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما،  با بیان اینکه تاکنون 15 سفر استانی رئیس‌جمهور انجام شده، گفت: سفرهای استانی با هدف این است که رئیس‌جمهور و مسئولان در بین مردم باشند و دولت می‌خواهد فاصله‌ها از میان خود و مردم بردارد.
بهادری جهرمی ادامه داد: ۲۰۰ ساعت جلسه قبل از سفرهای استانی برگزار شده است و در این جلسات تمام اولویت‌های استان‌ها بررسی می‌شود که طی جلسات ۱۷۹۷ طرح مصوب شده است و همه طرح‌های که تایید می‌شود قبل از سفر آماده می‌شود و در زمان سفر به مرحله اجرا می‌رسد.
وی در ادامه گفت: ۱۷۰ دستور توسط رئیس‌جمهور در سفرهای استانی صادر شده است و پیگیری‌های لازم توسط معاونت اجرایی رئیس‌جمهور انجام خواهد شد. مثلاً در سفر اول که در خوزستان بود مشکل آب و فاضلاب این استان بود که در آن سفر اهداف کوتاه مدت و بلند مدت دیده شده بود که هدف کوتاه مدت آب و فاضلاب این استان حل شده که در بارش‌های اخیر شاهد مشکلی نبودیم.
سخنگوی دولت با اشاره به آزادسازی سواحل، تصریح کرد: ۹۹ درصد از سواحلی که در اختیار نهادهای دولتی بود آزادسازی شده است کمتر از یک کیلومتر باقی مانده که پیگیر آزادسازی آن هستیم و در این راه از ستاد کل نیروهای مسلح و رسانه‌ها تشکر لازم را داریم.
بهادری جهرمی تاکید کرد: از سمت دولت هیچ مجوزی برای تصرف ساحل صادر نخواهد شد و دولت اجازه نخواهد داد که دوباره سواحل توسط نهادهای دولتی تسخیر شود و اگر چنین اقداماتی رخ داد مردم به دولت اطلاع دهند تا مانع از آن شویم.
وی بیان داشت: دولت این باور را دارد که هیچ مشکلی از کشور بدون حضور مردم حل نخواهد شد و در آزادسازی سواحل رئیس‌جمهور به وزرای مربوطه و شهرداری‌های شهرهای ساحلی دستور دادند تا سواحل آزاد شده را برای استفاده عموم آماده سازند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 پرتغال بابت تاریخ سیاه استعماری‌اش از آفریقا عذرخواهی کرد

مارسلو ربلو دِ سوسا» رئیس‌جمهوری پرتغال

۶۰۰ هزارمیلیارد تومان از بدهی‌های دولت قبل  در حوزه اوراق و تأمین اجتماعی تسویه شد

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.