سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / سخنرانی سیدحسن نصرالله بر علیه اسرائیل

سخنرانی سیدحسن نصرالله بر علیه اسرائیل

راهنمای دانلود

 

.

حضرت امام حسین علیه‌السلام در چنین ساعاتی و قبل از آغاز نبرد نهایی چنین فرمودند: والله لا اعطیکم بیدی اعطاء الذلیل ولا اقر لکم اقرار العبید.

از این رو ما به اسرائیل و آمریکا و آل‌سعود و غرب نیز چنین می‌گوییم که ما اهل جهاد و مقاومت هستیم

آیا این مکتب امام حسین علیه‌السلام نیست؛ مکتبی که ما در آن برای تعیین سرنوشت خود در برابر چنین تصمیمی قرار گرفته‌ایم

امروز یزید و یزیدیان ما را در برابر دو گزینه قرار داده‌اند.   «أَلا إِنَّ الدَّعِی بْنَ الدَّعِی  قَدْ رَکَزَ بَیْنَ اثْنَتَیْنِ بَیْنَ السِّلَّةِ وَ الذِّلَّةِ وَ هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ یَأْبَی  اللّهُ لَنا ذلِکَ وَ رَسُولُهُ وَ الْمُؤمِنُونَ وَ حُجُورٌ طابَتْ وَ طَهُرَتْ وَ أُنـُوفٌ حَمِیَّةٌ وَ نُفُوسٌ آبِیَـةٌ مِنْ أَنْ نُؤْثِرَ طاعَةَ اللِّئامِ عَلی  مَصارِعِ الْکِرامِ.»

آگاه باشید که فرومایه، فرزند فرومایه، مرا در بین دو راهی  شمشیر و ذلّت قرار داده است و هیهات که ما زیر بار ذلّت برویم، زیرا خدا و پیامبرش و مؤمنان از این که ما ذلّت را بپذیریم دریغ دارند، دامن  پاک مادران و مغزهی  با غیرت و نفوس با شرافت پدران، روا نمی‌دارند که اطاعت افراد لئیم و پست را بر قتلگاه کریمان و نیک منشان مقدّم بداریم.

ما هرگز ذلت را نمی‌پذیریم چرا که خدا آن را برای ما نمی‌طلبد و نمی‌پسندد و رسول خدا و مؤمنان و آزادگان آن را برای ما نخواهند پسندید و در این مسیر حسینی و زینبی به اتفاق شما تنها عزت، کرامت و بزرگی را با خون سیدالشهدا به پیروزی خواهیم رساند آن هم بر شمشیر یزید زمان. هر آنچه که تاکنون به دست آوردیم به خاطر رشادت‌ها و مقاومت‌های حسینی و ایستادگی زینبی بوده است. از این‌رو امروز که روز عاشورا است بار دیگر با حضرت امام حسین علیه‌السلام تجدید بیعت می‌کنیم و در برابر شمشیر یزدیان ایستادگی می‌نماییم و بار دیگر بیعت می‌کنیم و می‌گوییم «لبیک یا حسین».

گزیده‌ای از سخنرانی سید حسن نصرالله در روز عاشورا ۱۳۹۴/۰۸/۰۳

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

فقط خودمان بودیم.

عبدالله گنجی آنچه مهم‌تر است اینکه در آن شب مدافعان مقابل ما، چهار قدرت اتمی دنیا، یعنی امریکا، فرانسه، انگلیس و اسرائیل بودند

مجازات و تحقیر اسرائیل تیتر اول رسانه‌های جهان

حمله موشکی و پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی، بازتاب‌های بین‌المللی این عملیات هنوز ادامه دارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.