سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / 2 هزار پلیس انگلیسی به آزار جنسی متهم شدند

2 هزار پلیس انگلیسی به آزار جنسی متهم شدند

این داده‌های تأسف‌آور یک ماه بعد از آن منتشر می‌شوند که مأمور پلیس انگلیسی به نام «وین کوزنز» برای ربودن زنی به نام «سارا اورارد»، تجاوز به او و کشتنش به حبس ابد محکوم شد. همچنین تحقیقات صورت گرفته بر اساس قانون آزادی اطلاع‌رسانی نشان می‌دهد بالغ بر۳۷۰ مورد اتهام حمله جنسی، حدود ۱۰۰ مورد تجاوز جنسی و ۱۸ مورد اتهام سواستفاده جنسی از کودکان را یافته است. این اتهامات که شامل تجاوز و سوءاستفاده جنسی از کودکان هستند، کارمندان متعلق به ۳۹ نیروی وابسته به پلیس انگیس را دربر می‌گیرند. خبرگزاری ایسنا در این باره نوشته، برنامه‌ای متعلق به شبکه ۴ انگلیس اطلاعاتی دریافت کرده است که نشان می‌دهد تنها 8 درصد از شکایت‌ها منجر به اخراج عوامل شده است، در حالی که دو سوم شکایات مردم منجر به هیچ برخوردی علیه متهمان نشده است. یک تحقیق مجزای دیگر از سوی دانشگاه بورنموث نشان می‌دهد که افسران پلیس انگلیس زنانی را که از آسیب پذیری آنها خبر داشتند هدف گرفته‌اند. بر اساس این گزارش تحقیق مذکور مشخص کرده است که مأموران پلیسِ متهم شده به طور متوسط 6 مورد پرونده انضباطی در سوابقشان داشته‌اند.
گزارش تکان دهنده گاردین
گفتنی است، روزنامه گاردین نیز اخیراً گزارش کرده بود، تقریبا تمام زنان جوان در این کشور مورد آزار جنسی قرار گرفته‌ و بدتر از آن، اعتماد خود را به حل این معضل از سوی مقامات مسئول از دست داده‌اند. بر اساس این گزارش، ۹۷ درصد زنان بین ۱۸ تا ۲۴ سال مورد آزار جنسی قرار گرفته‌ و هولناک‌تر آنکه ۸۰ درصد زنان از تمام گروه‌های سنی گفته‌اند که این معضل را در فضای عمومی تجربه کرده‌اند.
دلیل این بی‌اعتمادی به پلیس انگلیس با توجه به گزارش بالا مشهود است؛ فقط در یک ماه گذشته ۴۰ افسر پلیس انگلیس با اتهام آزار جنسی رو‌به‌رو شده که جزئیات پرونده نیمی از آنها علنی نشده است؛ برای مثال در یک مورد گزارش شده که افسر پلیس با یک زن معتاد رابطه غیر اخلاقی داشته و در مورد دیگر پلیس از فرد فوت شده پول سرقت کرده است!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

افزایش آزار جنسی علیه کارکنان بهداشت و درمان در انگلیس

کارکنان آمبولانس ها مورد آزار جنسی مردم قرار می گیرند

گاردین: بزرگ‌ترین قدرت خاورمیانه دیگر آمریکا نیست، ایران است

قدرت مسلط آمریکا، مصر‌، عربستان سعودی یا حتی اسرائیل نیست. این متحد اصلی حوثی‌ها، ایران است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.