سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / برخی از شروع تلاش‌ها برای بهبود وضعیت در دولت آیت‌الله رئیسی ناراحتند

برخی از شروع تلاش‌ها برای بهبود وضعیت در دولت آیت‌الله رئیسی ناراحتند

*📰 چرا از شروع تلاش‌های دولت آیت‌الله رئیسی ناراحتند؟*

🔹️حسن روحانی در ۴ سال اول، عامل همه کاستی‌ها و مشکلات را به صورت مکرر و مداوم، دولت احمدی نژاد اعلام می‌کرد. در ۴ سال دوم، حل مشکلات را ابتدا به اجرای برجام موکول کرد و بعد به ترامپ و کرونا گره زد.

🔹️کابینه آیت‌الله رئیسی از روز رای اعتماد، وارد میدان شد و فعالیت‌های جهادی و پربرکت را آغاز کرد. نکته جالب این است که کابینه سیزدهم، علیه دولت فشل و ناکارآمد و غربگرای روحانی، حرفی نمی‌زند اما با فعالیت‌های جهادی، مردم خودبخود یاد روحانی می‌افتند که این اقدامات در ۸ ساله دولت او رخ نداد و لذا نفرینش می‌کنند.

🔹️در این میان خبیث‌های رسانه‌ای مثل روزنامه مشکوک جمهوری اسلامی، تاجزاده، سلبریتی‌های لمپن و بی‌سواد و…، توقع دارند که همه مشکلات ۸ ساله دولت روحانی، در همین ۸ روز سپری شده از دولت آیت‌الله رئیسی، حل شود! و لذا دولت ایشان را زیر سوال می‌برند.

🔹️علت هم حسادت و کینه‌ای است که به جریان ارزشی و انقلابی دارند، زیرا عملکرد جهادی دولت، مردم را به نظام و جریان انقلابی خوشبین می‌کند و تلاش‌های طولانی نوکران غربزده در ایران را برای القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی، نقش بر آب می‌کند.

🔹️دولت سیزدهم با عمل خود در همین چند روز، ماهیت اشرافی‌گرا، تنبل، مردم‌گریز، متکبر، پرمدعا و بهانه‌جوی اصلاح‌طلبان و غربگراها را به مردم نشان داده و لذا همچنان شاهد جیغهای بنفش و سبز در برابر اقدامات دولت سیزدهم خواهیم بود. اما فقط خودشان را رسوا می‌کنند و نمی‌توانند سرعت خدمت‌رسانی دولت مردمی و انقلابی را با این حاشیه‌سازی‌ها، کند کنند.

🔹️از نهادهای امنیتی و حفاظت شخصیت‌ها انتظار داریم تا از کابینه آیت‌الله رئیسی به عنوان سرمایه‌ای گرانبها در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، به نحو احسن حفاظت نمایند. زیرا بعد از شهید رجایی، حدود ۴۰ سال طول کشید تا جایگزین‌های لایقی همچون کابینه سیزدهم، عنان امور دولت را بر دست بگیرند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

افزایش نظامی گری دولت انگلیس

نریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.