سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / برادر رییس‌جمهور چه کمک هایی به او کرد؟!

برادر رییس‌جمهور چه کمک هایی به او کرد؟!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حسن روحانی انیمیشن سازان را بدبخت کرد

انتقاد بهرام عظیمی در برنامه برمودا از حسن روحانی

اوضاع حسن، کلید، فریدون

ويدئو/ نا امید

3 دیدگاه

  1. داريوش
    کمترین خواسته اینست که:
    این مفسد فی الارض سریع محاکمه و اعدام شود تا هیچکس جرئت نکند به پشتوانه خارجی ها به مردم خیانت کند
    سؤال مهم اینست آیا او در این اجحاف تنها بود
    چرا برادرش حسن روحانی در قبال گزارش‌های متعدد سربازان گمنام امام زمان عج سکوت کرد
    آیا برکتی در سکوت دیده بود و یا فقط حماقت بود؟

  2. آقای اژه‌ای مطالبه رهبری را دریابید!

    عاملان از بین رفتن ۶۰ تن ذخیره طلای کشور و ۱۸ میلیارد دلار را محاکمه کنید!

  3. یادتان باشد روزی که اقای عطالله مهاجرانی را در دولت خاتمی درمجلس وقت استیضاح کردند ایشان با تسلطی که در مفاهیم واموزهای دینی داشتند علی رغم اشکالات فاحش و مبرهنی که درساست های اجرایی در وزارت ارشاد داشتند ،توانستند مجددا رای اعتماد را از مجلس بگیرند اما اگر دقت کنید در تمام طول استیضاح از بین بیش از دویست نماینده مدعی انقلابی مردم درمجلس هیچ یک نفهمید که از چه منظری باید ایشان را مورد سوال قرار دهند تا بتوانند حق مطلب را ادا کنند و ان منظر، تعهدی است که همه مسئولان تراز اول درکشور مبنی برداشتن التزام عملی به امر مهم ولایت فقیه بود که هیچکدام از نمایندگان دراین زمینه ازایشان نپرسیدند گه
    -چرا منطبق با اوامر رهبری رفتار نمیکنید ؟

    -چرا برخلاف دستورات مستقیم و مشخص رهبری ونیز فرهنگ ومکتب امام خمینی ره عمل میکنید ؟
    درشرایطی که امام خمینی میفرمایند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا اسیبی به این مملکت نرسد شما بعنوان مدعی فرهنگ امام خمینی چرا مهمترین اصل نظام وانقلاب را توسط روزنامه های زنجیره ایتون زیر سوال میبرید ؟
    شما که مدعی قانون مداری هستید و دیگران را به فرار از قانون متهم میکنید چرا به مهمترین اصل از اصول قانون اساسی خمله میکنید واسن این هرج ومرج را اصلاحات میگذارید ؟ دریغ که احدی از نمایندگان از اقای مهاجرانی ازاین زوایه پرسیده باشد .من در یک نوبت ملاقات شخصی که با یکی از نمایندگان همان دوره که درجلسه استیضاح حضور داشته وجز امضا کنندگان ان نیز بود همین پرسش را ازایشان کردم که چرا شماها که حامی ولایت بودید این پرسشها را مطرح نکردید ؟ ایشان فقط سرتکان دادند و اضهار نادانستگی کردند و تاسف وهمین

    اقای مهاجرانی حتی مرحوم ایت الله حسینی معروف به حسینی اخلاق درخانواده را نیز محکوم کردند و ایشان نتوانستند پاسخگوی چرب زبانیهای ایشان باشند و توانستند مجلس را دور بزنند واین یعنی غفلت مهمترین رکن از ارکان نظام در قوای سه گانه یعنی قوه مقننه از اصل ولایت .

    بهمین دلیل است که امثال اقای مهاجرانی چون خاندان نکبت فریدون میتوانند دربالاترین موقعیتهای کشور جاخوش کرده و به همه نوع چریدن های نامشروع خود با خیال راحت بپردازند واین همه هزینه برای کشور ایجاد نمایند.

    نکته دیگه عدم عقلانیت لازم درمسیر اجرایی مدعیان انقلاب و وفا داران به نظام وانقلاب است که درقالب اصول گرایان معرفی شده اند که متاسفانه اعتماد سازی را درمردم تضعیف و زمینه رویکرد مردم به جماعتی را فراهم ساخته که خود را اصلاح طلب و ناجی ملت از ارتجاع معرفی مینمایند. تجربه ثابت کرد که صاحبان این قبیل افکار، همان نا اهلان ونامحرمانی هستند که امام عظیم الشانمان گوشزد کردند که من درمیان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب بدست نااهلان ونالمحرمان بیافتد ودیدیم که چه بروز انقلابمان اوردند.

    به همین خاطر رهبری عزیز درسخنان اخیرشان فرمودند درمسیر عملکرد دولت سیزدهم باید عقلانیت درکنار انقلابیگری حاکم باشد
    امید است که این دولت درمسیر انتخاب دولتمردان شایسته به انتخاب اصلح همت گماشته و همراه با عقلانیت انقلابی به این امر مهم دست یابد.
    یاعلی مدد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.