سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / افزایش درخواست‌ها برای کناره‌گیری بایدن به جرم فساد اخلاقی!

افزایش درخواست‌ها برای کناره‌گیری بایدن به جرم فساد اخلاقی!

بعد از اعلام تصمیم فرماندار نیویورک برای کناره‌گیری به دلیل فساد اخلاقی درخواست‌ها برای استعفای بایدن نیز به دلیل فساد اخلاقی بالا گرفته است.

در دوران انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا چند زن بایدن را به فساد اخلاقی و تعرض جنسی به خود متهم کردند. البته این ادعاها در آن زمان توسط بایدن و کمپین انتخاباتی وی رد شد. حالا بعد از استعفای فرماندار نیویورک به دلیل فساد اخلاقی درخواست‌ها برای استعفای بایدن نیز به همین دلیل بالا گرفته است.

در همین راستا «تارا رید» کارمند سابق سنا که سال گذشته «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا را به آزار جنسی در سال ۱۹۹۳ متهم کرده بود، روز سه‌شنبه به خبر قصد «اندرو کومو» فرماندار نیویورک برای استعفا به دلیل رسوایی آزار و اذیت جنسی ۱۱ زن واکنش

نشان داد.

«تارا رید» که دستیار سابق بایدن بوده در گفت‌وگو با شبکه «فکس نیوز» گفت «کومو» تنها کسی نیست که باید کناره‌گیری کند.  وی افزود: بیایید حالا خواستار تحقیقات واقعی درباره جو بایدن شویم و فسادی را که از سوءاستفاده‌کنندگان قدرتمند محافظت می‌کند فاش کنیم.  وی افزود: من به عدالت امیدوارم. کومو امروز استعفا داد و بایدن هم باید استعفا دهد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در نشست خبری کاخ سفید، خبرنگار روزنامه «نیویورک پست» نزدیک به جمهوری‌خواهان پرسید: «آیا باید درباره اتهامات وارده علیه رئیس‌جمهور نیز همانند فرماندار کومو تحقیقات مستقلی انجام گیرد؟». این خبرنگار آمریکایی همچنین به گزارش روزنامه‌های «واشنگتن پست» و «نیویورک تایمز» درباره زنانی اشاره کرد که «نسبت به اینکه بایدن آنها را لمس کرده است اعتراض کرده‌اند».«جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به این خبرنگار مدعی شد بایدن همواره بر اهمیت شنیدن صدای زنان و احترام به آنها تأکید دارد و بخش زیادی از این اتهامات در طول کمپین انتخاباتی وی مطرح شدند. این مقام کاخ سفید بدون اشاره به اتهامات جنسی علیه بایدن افزود: «درک می‌کنم که مشتاق هستید به آنها ارجاع دهید اما بیش از این چیزی برای گفتن ندارم ».

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان

پلیس آمریکا در برخورد با تجمع های اعتراض آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور

 پس از نیجر چاد هم نظامیان آمریکایی را پس زد

آمریکا، فرانسه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.