سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ورزشکاران بی وطن

ورزشکاران بی وطن

کیمیا علیزاده و دینا پور یونِس لنگرودی (تکواندو)، سعید فضل‌اولی (قایقرانی)، هامون درفشی‌پور (کاراته)، جواد محجوب (جودو) افرادی هستند که در رژه تیم پناهندگان در کنار پناهندگان کشورهای جنگ‌زده در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو حضور داشته‌اند.

🔹️اینها ورزشکارانی هستند که با امکانات کشور ایران، موفق به کسب مدال شدند اما با خیانت به کشور و از سر شکم‌سیری و تحریک پادوهای سرویس‌های اطلاعاتی غربی، به خارج از کشور فرار کردند، در حالیکه مرتکب جرمی در ایران نشده بودند که بخواهند فرار کنند! این در حالی است که کشورهای میزبان این افراد، حتی حاضر نشده‌اند به آنها تابعیت بدهند تا در تیم‌ ملی آن کشورها باشند و لذا به صورت تحقیرآمیز در کنار پناهندگان کشورهای جنگ‌زده و آفریقایی و…، به المپیک توکیو آمده‌اند.

📝ذلت از این بالاتر؟ اگر در کشور خود مانده بودند، هم اجر و قرب نزد مردم داشتند و هم می‌توانستند با مربیان دلسوز، به پیشرفت ورزشی خود ادامه دهند اما حالا هم پناهنده و تحقیر شده‌اند و هم در برابر رقبا، ناک‌اوت می‌شوند، چون کسی برای پیشرفت آنها مصمم نیست. فعالین ضد انقلاب و اربابان غربی آنها، فقط می‌خواستند از این ورزشکاران، بهره‌برداری رسانه‌ای و حقوق بشری، ضد جمهوری اسلامی کنند و حالا که آب از آسیاب افتاده، آنها را به حال خود رها کرده‌اند. تاریخ نشان داده که در هیچ قوم و کشوری، عاقبت خائنان به سرزمین خود، عاقبت خوبی نبوده است. خَسِرَ الدُّنْيا وَ الْآخِرَةَ ذلِکَ هُوَ الْخُسْرانُ الْمُبينُ.

#بصیرت

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمید نمی‌توانست ظلم را ببیند و ساکت بماند

شهیدحمیدرضا الداغی

مأموریت پادوهای دشمن «شبهه‌افکنی» برای تیز کردن قمه اوباش اجاره‌ای

مدعیان اصلاحات مشمول عنوان مستقل ماده ۵۱۲ شوند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.