سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مغازه ای با ۹۰ کلید در یک روستا

مغازه ای با ۹۰ کلید در یک روستا

 

شاید باورش سخت باشه ولی….
اعتماد و صداقت در روستای قوزلو از توابع شهرستان ملکان باعث شده صاحب تنها مغازه ی روستا کلید مغازه را در اختیار تمام ۹۰ خانوار ساکن آن قرار دهد!
حسین لطفی میگوید: به دلیل اعتماد و صداقتی که بین مردم روستا حاکم است، با هزینه شخصی کلیدی از مغازه خود تهیه و در اختیار تمام ساکنان روستا قرار داده ام.
وی گفت چون اکثر اوقات در مغازه نیستم مردم روستا هر زمان چیزی نیاز داشته باشند، بدون حضور من اقلام مورد نیاز خود را از مغازه برداشته و هزینه آن را در صندوق می گذارند!
اینجا دیگه قضیه خیلی جالب میشه: کسانی که پول به همراه نداشته باشند، لیست کالاهای خریداری شده را می نویسند و پس از چند روز هزینه آن را می پردازند و حتی افرادی که به پول نیاز داشته باشند از صندوق مغازه مبلغ مورد نیاز خود را برداشته و پس از بر طرف کردن نیاز خود، آن را پس می دهند!
رحیم زاده دهیار روستای قوزلو نیز گفت: تاکنون در این روستا هیچ سرقت و یا خلافی اتفاق نیافتاده و هیچ پرونده قضایی تشکیل نشده است
این مکان در ۱۵۵ کیلومتری تبریز واقع شده است.

*ایرانی این چنین آرزوی ما ست…*

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روایتی از انقلاب تبریز/از سیلی ماندگار آیت الله قاضی به مامور ساواک تا اولین شعار مرگ بر شاه

در تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ در شهر غوغا بود دستجات عزاداری کفن پوش به تظاهرات عظیمی تبدیل شد که تا خیابان فرح (عباسی) امروز ادامه پیدا کرد و در آن روز اسم خیابان فرح به نام حضرت عباس(ع) عوض شد و عباسی نام گرفت.

چرا رد صلاحیت روحانی ؟

حسن فریدون عصبانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.