سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ماشین تخریب محسن رضایی علیه رئیسی از کجا کوک می‌شود؟

ماشین تخریب محسن رضایی علیه رئیسی از کجا کوک می‌شود؟

طی روزهای گذشته محسن رضایی بر خلاف انتظار اکثر ناظران صحنه سیاسی، حملات عجیبی علیه رئیسی انجام داده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد علت اصلی این حملات را باید در ستاد محسن رضایی و انتظارات محقق نشده او از سایر کاندیداها جستجو کرد.

محسن رضایی که پیش از انتخابات روی حمایت و فعالیت ستادهای رستم قاسمی و سعید محمد به نفع خود حساب جدی باز کرده بود، حالا و پس از اقبال این دو نفر به سوی رئیسی، تصمیم گرفته تا در رفتار خود با کاندیدای محوری جریان انقلابی تجدید نظر کند!

تلاش‌های محسن رضایی برای مصادره بدنه حامیان و شبکه قاسمی و محمد به شکلی بوده که در روز انتصاب «مهدی دوستی» رئیس سابق ستاد سعید محمد به سخنگویی ستاد رئیسی، تلاش‌های زیادی برای جلب همکاری وی از جمله پیشنهاد ریاست ستاد خود به وی را داشته است.

رد این پیشنهاد از سوی مهدی دوستی و حمایت تمام قد سعید محمد و رستم قاسمی از کاندیدای محوری انقلابیون، باعث تندتر شدن حملات محسن رضایی به رئیسی شده و بنا بر اخبار موثق این حملات در روزهای آینده تندتر هم خواهد شد.

بخش مهمی از ستاد محسن رضایی در حال تدارک برای حملات سنگین‌تر وی به رئیسی در جریان مناظره‌های انتخاباتی است و در میان افراد فعال در این بخش، ژورنالیست‌هایی با سوابق مشخص به چشم می‌خورد.

گفته می‌شود محسن رضایی علیرغم حرف و حدیث‌های فراوانی که درباره فعالیت‌های اقتصادی او و نزدیکانش وجود دارد، روی نجابت رئیسی حساب ویژه‌ای باز کرده و از افشا نشدن ابعاد پنهان ماجراهای حول و حوش خود خاطرجمع است؛ محاسبه‌ای که شاید درباره رئیسی درست باشد ولی درباره دیگران لزوما درست نیست.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تاریخچه جنت البقیع و تخریب آن توسط آل سعود ملعون

آیا موشک‌های ایرانی حجم تخریب پایینی داشته‌اند؟

صهیونیست‌ها برای حفظ روحیه شهرک‌نشینان خود به دروغ و تناقض روی آوردند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.