سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / صف اصلاح‌طلبان و کارگزاران برای تشکیل دولت سوم روحانی

صف اصلاح‌طلبان و کارگزاران برای تشکیل دولت سوم روحانی

عباس آخوندی، مسعود پزشکیان، محسن هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی که جملگی نامزد اصلاح‌طلبان هستند و نامشان برای مردم بیش از هر چیزی یادآور هشت سال سختی است، در انتخابات ثبت نام کردند تا با تشکیل دولت سوم حسن روحانی، دولت تدبیر را تداوم بخشند.

در آخرین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری، چهره های سرشناس متعددی برای نامزدی انتخابات ثبت نام کردند. آیت‌الله رئیسی، عزت‌الله ضرغامی، علیرضا زاکانی از جمله چهره‌هایی بودند که برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند. در این بین اما برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب و نزدیک به روحانی نیز خود را به ستاد انتخابات وزارت کشور رسانده و برای انتخابات پیش رو نام نویسی کردند.

عباس آخوندی، مسعود پزشکیان، محسن هاشمی رفسنجانی، اسحاق جهانگیری و علی لاریجانی که جملگی نامزد اصلاح‌طلبان هستند و نامشان برای مردم بیش از هر چیزی یادآور هشت سال سختی است، در انتخابات ثبت نام کردند تا با تشکیل دولت سوم حسن روحانی، دولت تدبیر را تداوم بخشند.

عباس آخوندی درحالی خود را مناسب کسوت ریاست جمهوری می‌داند که در طول وزارتش در وزارت راه و شهرسازی نه تنها از ساخت یک واحد مسکن مهر عاجز بود، که به بی عملی دولت در تامین حداقل ترین امکانات برای زندگی مردم مستضعف افتخار هم می‌کرد.

مسعود پزشکیان نیز که همه او را به نماینده لیست امیدی در مجلس می‌شناسند و به نوعی همراه با دیگر اصلاح‌طلبان شریک روحانی در به وجود آوردن شرایط امروز برای کشور به شمار می‌رود، بدون اینکه بابت حمایت‌های خود و هم قطارانش از روحانی، از مردم عذرخواهی کند، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است.

محسن هاشمی رفسنجانی نیز که همانند سایر اصلاح‌طلبان در به وجود آمدن شرایط اسف‌بار فعلی برای معیشت مردم مقصرتر از روحانی نباشد، کمتر هم نیست، به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت تا به مردم نشان دهد اصلاح‌طلبان نه تنها حاضر به عذرخواهی از مردم نیستند، بلکه خود را برای تداوم دولت حسن روحانی آماده می‌کنند.

علی لاریجانی نیز که در طول ریاستش بر مجلس، جاده صاف کن حسن روحانی بود و تصویب بیست دقیقه‌ای برجام، این خسارت محض را در کارنامه خود دارد، به ستاد انتخابات کشور رفت و در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو ثبت نام کرد.

اما مهم‌تر از همه اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی نیز به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت تا نشان دهد نه تنها بابت این هشت سال مشقت‌بار شرمنده و حاضر به عذرخواهی از مردم نیست، بلکه کارنامه دولت تدبیر را آنقدر درخشان می‌بیند که فکر می‌کند باید با حضورش در انتخابات ریاست جمهوری، این دولت را تداوم بخشد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روحانی ۲۰ دقیقه هم برای رتبه‌بندی معلمان وقت نگذاشت

سید محمد بطحائی وزیر اسبق آموزش و پرورش

چرا روحانی نتوانست هواپیما وارد کند؟

عدم موفقیت روحانی ،حسن کلید را به گردن دیگران انداخت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.