سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آمریکا به صراحت تروریست‌های تکفیری در ادلب را دارایی راهبردی خود خواند

آمریکا به صراحت تروریست‌های تکفیری در ادلب را دارایی راهبردی خود خواند

نماینده ویژه سابق واشنگتن در امور سوریه، تروریست‌های تکفیری فعال در این کشور را برای آمریکا یک سرمایۀ راهبردی خواند.

همزمان با سخت‌تر شدن شرایط آمریکا در منطقه غرب آسیا، پیوند میان این کشور، هر روز بیشتر بر ملا می‌شود.

چند ماه پس از انتشار خبرهایی مبنی بر پیوستن تروریست‌های القاعده به جبهه سعودی-آمریکایی در نبرد «مارب» یمن، اکنون خبر می‌رسد که آمریکا قصد دارد حمایت خود از تکفیری‌های فعال در سوریه را علنی کند.

در ارتباط با همین رویکرد سیاسی آمریکا، اخیرا شبکه آمریکایی «فرونت لاین» با «ابو محمد جولانی» سرکرده گروه تروریستی «تحریرالشام» در «ادلب» گفت‌و‌گو انجام داد، و تلاش کرد از این طریق، چهره زشت تکفیری‌ها را تطهیر کند. جولانی هم در این مصاحبه گفت که گروه تحریرالشام(یا همان جبهه النصره سابق)، هیچ خطری برای

آمریکا ندارد.

دیروز نیز «جیمز جفری»‌،نماینده ویژه سابق آمریکا در امور سوریه، رسما و به صراحت، تروریست‌های تکفیری فعال در سوریه را «یک دارایی» برای راهبرد فعلی آمریکا در سوریه دانست.

به گزارش ایسنا، جفری در گفت‌و‌گو با شبکه «پی.بی.اس» اظهار داشت: آنها (هیئت تحریرالشام) در بین گزینه‌های مختلف مرتبط با ادلب، کمتر از بقیه بد هستند و ادلب یکی از مهم‌ترین مکان‌ها در سوریه است. سوریه نیز یکی از مهم‌ترین مکان‌ها در

خاورمیانه است.

جفری که تا نوامبر ۲۰۲۰ (آذر گذشته) که بازنشسته شد، ناظر بر سیاست دولت«دونالد ترامپ»در قبال سوریه بوده است.

گروه تحریرالشام کنترل بخش‌هایی از استان ادلب در شمال غرب سوریه را در دست دارد. نیروهای سوری اواخر ۲۰۱۹ عملیاتی را برای آزاد‌سازی ادلب اجرا کردند، اما این عملیات، در پی مداخله ترکیه، در اوایل سال ۲۰۲۰ متوقف شد. در مارس ۲۰۲۰ (فروردین سال گذشته) در ادلب آتش بس برقرار

شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

از شعار زن، زندگی، آزادی در اروپا و آمریکا چه خبر؟!‌

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا

بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در آمریکا

خیزش سراسری ضدصهیونیستی در دانشگاههای سراسر آمریکا، تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد

یک دیدگاه

  1. سلام علیکم

    از بدو تاریخ حیات بشر یعنی از زمانی که ادم ع در فضای بهشت برزخی خود حیات یافت تا کنون و تا روز قیامت مذهب غیرواقعی مهمترین دشمن مذهب برحق هست .است و خواهد بود .

    اگه دقت کنید میبینید ادم ع فریب قسم ابلیس را خورد و گمان کرد که او از راستگویان است و چون عزم به ولایت اهل بیت ع نداشت موجب هبوط از بهشتش شد.

    با همین مکر وحیله دستان ولی خدا را بستند تا از او برای غاصبین ولایت بیعت بگیرند .

    با همین خدعه لگد به دری کوبیدند که جناب ازراییل هم حق نداشت بدون اجازه بران در بکوبد .وبر ناموس خلقت عصمت کبری الهی جسارت کردند که تاریخ بخود بپیچد وبسوزد الی الابد .

    و درنهایت با همین حکم بود که خون اشرف اولاد ادم را بکربلا ریختند وقصد قربت کردند و کاری کردند که خونخواهش خود خدا شد .

    آل الله تا کنون اسیر همین مذاهب خودساخته و خود بافته جهان مسلمین مدعی خداپرستی هستند تا کنون که عصر غیبت کبری حضرت بقیة الله است باز همین نسخه شوم است که برجهان بشریت حاکم است

    و همین دو عنصر یعنی نبود عزم برولایت الهی و از یک سو و فریب مذهبیون قلابی را خوردن مهمترین عاملی است که دنیای زیبای مان را تبدیل کرده به همان دوزخی که خداوند وعده اش را به اهل شرک ونفاق داده است.

    زیرا دشمنی شیطان بعنوان عدو مبین همواره از همین طریق کارگر بوده نه با تیغ و توپ وتانگ و زور .

    وجالبه که فریب، مهمترین وپرکاربرد ترین سلاح کارگر همین دشمن مبین ما انسانهاست یعنی شیطان .

    لذا اکنون که امریکا بعنوان شیطان بزرگ و نمود فعل ابلیس در دنیای کنونی ما به تبعیت از ولی خود،دست به همان سلاحی برده که ارباب طاغوتیش یعنی شیطان میبرد یعنی فریب و فتنه و خدعه .

    اکنون که جبهه مقا.مت دیگر ترسی از قدرت پوشالی امریکا واذنابش ندارند و با اتحادشان سلاح دشمن را کند کردند مجبور شده تا با کمک از فریب خوردگانی که خودشان را مسلمان دانسته و اداب ظاهری انها را بجا میاورند

    اما عزم بر ولایت حقه الهی را باور نداشته همان خطایی را ترویج میکنند که ادم ابوالبشر نا خواسته مرتکب شد اما اینها دانسته به این مکر دامن زده تا انسان را از حرکت در مسیر نیل به آن بهشتی که خداوند در سوره آل عمران ایه ۱۳۳ مطرح فرموده باز دارند . آنجا که خداوند میفرماید :

    سارعوا الی مغفرة من ربکم وجنته ارضها السماوات والعرص اعدت للمتقین .

    جالب است بدانید این بهشتی که خداوند تعریفش کرده و وعده اش را داده بهشت بعدازقیامت نیست

    همین دنیای کنونی خودمان است که خدا وعده داده است اگر اهل تقوی باشیبم و مهمترین شاخصه تقوی شناخت جریان ولایت الهی از ذات اقدسش گرفته تا نور اهل بیت ع بعنوان خلیفة الله وعزم به تبعیت از ایشان است دراین دنیا

    .اگر اهل تقوی باشیم همین دنیای ما میشود بهشت .خداوند شراین شیاطین را ازسرمان به مدد ظهور دولت حقه اهل بیت ع کم خواهد کرد ولی درغیراینصورت مبتلا به انواع شرور در دنیا خواهیم شد که ریشه در شجره خبیثه ابلیس داشته و یک دنیا تنهایی بشری که اهل ولایت نباشد . داعش درقبال ان شروری که درپیش روی اینده مشرکان وغیر متقیان است کودکان بازیگوشی هستند که راهشان راگم کرده اند .
    خدا بما از ان روز رحم کند که :
    یوم تآتی سماء بدخان مبین / اشاره بروزی دارد که از اسمان موجودات دخانی سرازیر شده و همسنخان خودشان را خواهند گرفت و به سخت ترین وجه ممکن عذاب خواهند نمود واین عاقبت دنیایی انها است وجهنم انها بمراتب سخت تر خواهد بود .

    پس هرچه زودتر به حریم امن اهل بیت عصمت وطهارت پناهنده شویم که همانا آنها کشتی نجاتمان هستند و کهف حصین. یاعلی مدد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.