سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / فعالیت ۳۰ هزار داعشی در سوریه با حمایت آمریکا

فعالیت ۳۰ هزار داعشی در سوریه با حمایت آمریکا

رئیس اتحادیه علمای مسلمان در دیالی اعلام کرد که اکثر عناصر انتحاری که در عراق به هلاکت رسیده‌اند از خاک سوریه وارد این کشور شده بودند.

رئیس اتحادیه علمای مسلمان در دیالی اعلام کرد که اکثر عناصر انتحاری که در عراق به هلاکت رسیده‌اند از خاک سوریه وارد این کشور شده بودند.

به گزارش المعلومه، «جبار المعموری» رئیس اتحادیه علمای مسلمان در دیالی اعلام کرد که اکثریت عناصر انتحاری که در عراق به هلاکت رسیدند از سوریه به این کشور آمده بودند.

وی افزود: ما سه سال قبل نسبت به خطر وجود هزاران عنصر داعشی در مناطق مختلف سوریه به ویژه نزدیکی مرزهای مشترک با عراق هشدار داده بودیم.

المعموری ادامه داد: این عناصر به مثابه بمب‌های ساعتی به شمار می‌روند که آمریکایی‌ها از آنها حمایت کرده و مانع تلاش‌های بین‌المللی برای نابودی آنها می‌شود.

وی گفت: عراق در حال حاضر با یک توطئه جدید برای ایجاد بی ثباتی در این کشور رو به رو است. امنیت عراق از طریق نابودی داعش در سوریه و یا دست کم تأمین امنیت مرزهای مشترک صورت می‌گیرد.

المعموری اضافه کرد: تعداد داعشی هایی که در سوریه به سر می‌برند به ۳۰ هزار نفر می‌رسد. این عناصر داعشی از حمایت‌های آمریکا نیز برخوردار هستند.

وی پیش از این نیز اعلام کرده بود که آمریکا یک چتر امنیتی برای بیش از ۱۰ هزار داعشی در سوریه فراهم کرده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تفاوت ایران با آمریکا

پاورقی

رفتار آمریکا در قبال دانشجویان حقانیت موضع جمهوری اسلامی را نشان داد

رفتار خشونت‌آمیز آمریکا با«اعتراض بدون خشونت و تخریب» دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل، دلیل دیگری بر اثبات موضع جمهوری اسلامی ایران در بدبینی به دولت آمریکا دانستند.

یک دیدگاه

  1. سلام علیکم 🌷
    – 30 هزار داعشی آموزش دیده مسلح به انواع سلاح های سنگین و نیمه سنگین از 3 سال قبل با چتر امنیتی آمریکا در مرز سوریه با عراق بالقوه آماده حمله هستند
    – دو استان عراق که در مرز ما هستند نیز با وجود داعشی های آماده انتقام، منتظر اشاره شیطان بزرگ برای شروع عملیات هستند.
    – داعش اعلام رسمی کرد که همپای جبهه متحد در کنار سعودی ها است تا بر یمنی ها بتازد! و شیاطین غرب و شرق از اعلام موجودیت و بالفعل شدن تروریست های داعش، سکوت معنا دار را برگزیده اند!
    البته حزب الله و دولت سوریه هوشیارانه آماده اند و حشدالشعبی نیز با توجه به موضع ناجور دولت فعلی عراق، آماده اند!
    و انشاءالله دعا کنید با توکل بخدای مهربان انصار الله یمن سریعتر بر استان مآرب تسلط کامل یابند…
    انشاءالله بزودی برکات ازدیاد نور و یاری مولود کعبه ع را کاروانیان و حتی جهانیان به عینه در عمل ببینند و تار و مار شدن کامل داعش و فرار خفت بار آمریکا از عراق و سوریه را همگان شاهد باشیم انشاءالله مگر نه اینکه:
    انا کنا من قبل و ندعوه انه هو البر الرحیم…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.