سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان

تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان

مردم در شهرهای مختلف جهان در حمایت از مردم غزه و اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی تظاهرات برگزار کردند.

  مردم در شهرهای مختلف جهان در حمایت از مردم غزه و اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی تظاهرات برگزار کردند.

تظاهرات مردمی در شهرهای مختلف اروپایی در حمایت از نوار غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از تظاهرات مردمی در شهرهای مختلف کشورهای اروپایی در حمایت از نوار غزه منتشر کرد. شرکت کنندگان در تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین و در مخالفت با جنگ اسرائیل علیه نوار غزه شعار سر دادند.

گسترش تحرکات مردمی در اروپا و امریکا در حمایت از فلسطینبه گزارش المنار؛ فعالیتهای مردم در اروپا و آمریکا درحمایت از مساله فلسطین و محکومیت جنایتهای رژیم صهیونیستی در غزه و محکومیت نفاق و دورویی دولت بایدن در جلوگیری ازجنگ علیه غزه ادامه دارد.با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و محاصره ظالمانه آن، مردم در اروپا و آمریکا فعالیتهای مسالمت آمیز خود را به منظور فشار بردولتها برای جلوگیری از نسل کشی و ورود کمکها به غزه افزایش داده اند. فعالیتهایی که تصمیم گیران و در راس آنها دولت آمریکا را هدف قرار داده است.در ایالت کالیفرنیا تظاهرکنندگان حامی مساله فلسطین وارد هتل محل اقامت جوبایدن رئیس جمهور آمریکا شده و خواستار توقف فوری جنگ در غزه شدند.

تظاهرات در سوئد در حمایت از غزهخبرگزاری سما از تظاهرات در سوئد در حمایت از غزه و محکومیت کشتارهایی که رژیم اشغالگر در غزه مرتکب میشود، خبر داد.

تظاهرات اعلام حمایت از فلسطینیها در استانبول ترکیهشبکه تلویزیونی الجزیره مباشر تصاویری از تظاهرات اعلام حمایت از فلسطینیها و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در شهر استانبول ترکیه منتشر کرد.

تظاهرات هزاران نفر در وین در اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزههزاران نفر از مردم اتریش در اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه به خیابانهای وین آمدند. تظاهرکنندگان با تکان دادن پرچم فلسطین و در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار «کاری به رفح نداشته باشید و نسل کشی را متوقف کنید»، در خیابان اصلی تجاری وین راهپیمایی کردند. معترضان خواستار آتش بس فوری و تحویل کمکهای بشردوستانه به نوار غزه شدند. آنها همچنین خواستار تحریم کالاهای تولید شرکتهای وابسته به رژیم صهیونیستی شدند. خبرنگارنمان در این تظاهرات حضور داشت و با بعضی از تظاهرکنندگان مصاحبه کرد. ببینیم آنها چه میگویند:

تظاهرات حمایت از غزه در پاریسکانال تلگرام الرساله از برگزاری تظاهراتی در پاریس برای اعلام مخالفت با نسل کشی در غزه خبر داد.

تظاهرات گسترده در «میلان» در حمایت از غزهکانال تلگرامی «الهدف» با انتشار تصویری از برپایی تظاهرات گسترده در شهر «میلان» ایتالیا در حمایت از غزه و در محکومیت جنایتهای دشمن صهیونیستی خبر داد.

تظاهرات گسترده در مانهایم آلمان در حمایت از غزهکانال تلگرام شبکه اطلاع رسانی «رایه» با انتشار تصویری نوشت: راهپیمایی گستردهای در شهر «مانهایم» آلمان در حمایت از غزه و در محکومیت جنایتهای بی وقفه رژیم اشغالگر اسرائیل برپا شد.

.

فلسطین را آزاد کنید

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا

صدها دانشجوی استرالیائی و دانشگاه های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی

بازداشت ۶۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به نسل کشی در غزه

پلیس آمریکا صدها دانشجوی معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.