سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سرلشکر باقری: پرچم “حاج قاسم”‌ برافراشته خواهد ماند / محور مقاومت مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را در پیش ‌می‌گیرد + تصاویر

سرلشکر باقری: پرچم “حاج قاسم”‌ برافراشته خواهد ماند / محور مقاومت مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را در پیش ‌می‌گیرد + تصاویر

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: به برکت خون شهید سلیمانی طوفنده‌تر از گذشته مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

سر‌دار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی شد که امروز بر مزار شهید سلیمانی آمدیم تا هم با این شهید بزرگوار تجدید عهد و تجدید پیمان کرده و هم بر ادامه راه و انتقام خون ایشان تأکید کنیم.

وی با بیان اینکه ما گوهر بزرگی را از دست دادیم گفت: پرچمی که به دست‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود، همچنان برافراشته است و برافراشته خواهد ماند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: برکت خون شهید سلیمانی باعث می‌شود که پرشورتر و طوفنده‌تر از گذشته مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی که الان در دهه فجر هستیم را تعقیب و دنبال شود و محور مقاومت مسیر نابودی رژیم  صهیونیستی را در پیش بگیرد.

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی، مکتب اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مکتب مقاومت و مکتب نبرد با آمریکا و اسرائیل است افزود: این راه و مکتب ادامه دارد و پرشورتر از گذشته دنبال می‌شود.

سرلشکر باقری با اشاره به یک سالی که شهید سلیمانی را در بین خودمان نداریم گفت: برکت خون حاج قاسم باعث شده که در یک سال گذشته رشد قابل توجهی در توانمندی محور مقاومت و در توانمندی نیروهای مسلح اتفاق افتاده بیفتد.

وی با بیان اینکه وضعیت دشمنان نشان می‌دهد که قاتلان حاج قاسم به زباله‌دان تاریخ رفتند و تقاص خون شهید سلیمانی را پس خواهند داد افزود: رژیم صهیونیستی در سردرگمی و مسیر اضمحلال قرار گرفته است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نادر‌ترین سردار

مراسم یاد بود مرحوم نادر طالب‌زاده در حوزه هنری

پدر شهید خرازی از شهید زاهدی می‌گوید

پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی در جمع رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.