سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / قوه قضائیه درخواست روحانی را اجابت کند

قوه قضائیه درخواست روحانی را اجابت کند

آقای رئیس جمهور بهتر است به جای رجزخوانی درباره محاکمه‌ای که هنوز صورت نگرفته است، شجاعانه مسئولیت فسادهایی را بپذیرد که قطعی شده حکم‌شان هم صادر شده است. کسی که مسئولیت اقدامات برادر خود را هم نپذیرد هیچ‌گاه به جای وزیر خود به محکمه نخواهد رفت.

حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت گفته است «اگر قرار است کسی را محاکمه کنید من را باید محاکمه کنید.» و چه جمله درستی!

البته آقای رئیس جمهور این سخنان را درباره «پهنای باند» گفته و درباره سایر مواردی که نیار به محاکمه و پاسخگویی است سکوت اختیار کرده است.

فعلاً از و بی‌عملی‌ها و سوءمدیریت‌های دولت در حوزه مسکن، مدیریت ارز، پالایشگاه، نیروگاه‌های برق، خودرو و هزاران مساله دیگر که بگذریم، نقدا همین امروز حکم صادره برای دادگاه آقای پوری حسینی رئیس اسبق سازمان خصوصی سازی دولت تدبیر و امید خبری شده است.

پیش از آن هم حکم دادگاه برادر حسن روحانی به اتهام رشوه‌خواری و ارتباط با مفسدان اقتصادی و دخالت در امور دولتی به تحمل زندان محکوم شده بود و همه این‌ها در دولت حسن روحانی و در حوزه مسئولیتی وی صورت گرفته بود.

آقای رئیس جمهور بهتر است به جای رجزخوانی درباره محاکمه‌ای که هنوز صورت نگرفته است، شجاعانه مسئولیت فسادهایی را بپذیرد که قطعی شده حکم‌شان هم صادر شده است، وگرنه آذری جهرمی هم می‌داند کسی که مسئولیت اقدامات برادر خود را هم نپذیرد هیچ‌گاه به جای وزیر خود به محکمه نخواهد رفت.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روحانی ۲۰ دقیقه هم برای رتبه‌بندی معلمان وقت نگذاشت

سید محمد بطحائی وزیر اسبق آموزش و پرورش

چرا روحانی نتوانست هواپیما وارد کند؟

عدم موفقیت روحانی ،حسن کلید را به گردن دیگران انداخت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.