سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / صوت | خاطره علامه جعفری از قانون‌مداری یک سرباز/ والله که او حق می‌گوید!

صوت | خاطره علامه جعفری از قانون‌مداری یک سرباز/ والله که او حق می‌گوید!

علامه ضمن ابراز رضایتمندی از انجام وظیفه یک سرباز در مقابل اصرار راننده برای عبور، می‌گوید والله که این سرباز حق می‌گوید…

انتشار اخباری مبنی بر بدرفتاری یک نماینده مجلس با سرباز راهنمایی‌و‌رانندگی و زدن سیلی به وی، واکنش‌های متفاوتی را در رسانه‌های کشور و فضای مجازی در پی داشته است.

چندی پیش نیز در رسانه‌ها خبری منتشر شد که براساس آن یک مقام قضایی در بابل پس از آنکه سربازی که او را نشناخته و از او تقاضای کارت شناسایی می‌کند، وی را مورد ضرب‌وشتم قرار می‌دهد. این ماجرا بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها داشت.

اما از این رفتارهای ناشایست که بگذریم، رفتارهای شایسته و پسندیده‌ برخی از مسئولین در گذشته از حافظه‌ها پاک نمی‌شوند و برای همیشه چراغ راه و الگوی رفتاری ما هستند.

از من خواست که نگهبان را مورد تشویق قرار دهم!

«نگهبان در فرودگاه اهواز از ورود او به داخل ممانعت کرد. او بدون اهانت به نگهبان برگشت و در آن گرمای سوزان حدود نیم ساعت روی جدول نشست. به بنده حقیر، مسؤول وقت فرودگاه اطلاع دادند که دم در میهمان داری رفتم و با کمال تعجب شهید « عباس بابایی» را دیدم که راحت روز زمین نشسته است.

پس از سلام، عرض کردم جناب بابایی چرا توی این گرما اینجا نشسته‌ای؟ خیلی آرام جواب داد این نگهبان بنده‌ خدا گفت که هواپیما روی باند است و شما نمی‌توانید وارد شوید من هم منتظر ماندم، مانع پرواز نشوم. در صورتی که شهید بابایی فرمانده معاون عملیات وقت نهاجا بود؛ نه به نگهبان اهانت کرد و نه خواستار تنبیه او شد بلکه از من خواست که نگهبان را مورد تشویق قرار دهم».

این نمونه‌ای از رفتار یک مسئول تراز انقلاب اسلامی است. در همین رابطه در این فایل صوتی که  خبرگزاری ایکنا منتشر کرده و تقدیم مخاطبان می‌شود زنده‌یاد علامه محمدتقی جعفری در بیان خاطره‌ای از عبور با خودرویی می‌گوید که راننده‌اش قصد دارد بدون قانون وارد منطقه‌ای که برای برگزاری یک کنگره در نظر گرفته بودند، بشود و سربازی جلوی آن‌ها را می‌گیرد و خودروی آن‌ها را متوقف می‌کند؛ علامه ضمن ابراز رضایتمندی از انجام وظیفه این سرباز در مقابل اصرار راننده برای عبور، می‌گوید والله که این سرباز حق می‌گوید.

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

درد و دل فرزند شهید علی آقا بابایی با مردم

فرزند شهید علی آقا بابایی قبل از انتقام پدر شهیدم اول انتقام کودکان مظلوم غزه را خواهیم گرفت.

تا آخر عمر، سرباز روح الله و سیدعلی

سردار شهیدزاهدی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.