سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سیلی مقاومت یمن به صورت پمپئو و بن‌سلمان/ موشک‌باران آرامکو در پاسخ به سفر مداخله‌جویانه وزیر خارجه آمریکا به عربستان سعودی

سیلی مقاومت یمن به صورت پمپئو و بن‌سلمان/ موشک‌باران آرامکو در پاسخ به سفر مداخله‌جویانه وزیر خارجه آمریکا به عربستان سعودی

صبح  روز(دوشنبه سوم آذر 99) شرکت آرامکو عربستان برای چندمین بار، مورد حمله انصارالله یمن قرار گرفت. یحی السریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ارتباط با حمله موشکی اخیر به بزرگترین شرکت نفتی عربستان سعودی اعلام کرد: ایستگاه توزیع آرامکو در شهر جده سعودی با یک فروند موشک هدایت شونده قدس 2 هدف قرار گرفته است.
حمله موشکی امروز انصارالله یمن به بزرگترین شرکت نفتی سعودی‌ها که همزمان با حضور پمپئو و نتانیاهو در عربستان انجام شد، هشداری بود که محور مقاومت در پی گزافه گویی پمپئو و حضورش در منطقه، به وی و هم پیمانان منطقه‌ای اش داد.
یحیی سریع تأکید کرد که این موشک(قدس ۲) دقیقاً به هدف خورده است و آمبولانس ها و ماشین های آتش نشانی به محل سرازیر شده‌اند.
حمله موشکی یمن به پالایشگاه آرامکو عربستان
در طول دو سال گذشته، انصارالله یمن توانسته بود با حملات موشکی و پهبادی به آرامکو، خسارات جبران ناپذیری را به سعودی‌ها تحمیل کند، اما به نظر می‌رسد که حمله اخیر یمنی‌ها به بزرگترین پالایشگاه نفت عربستان، حاوی پیامی خاص برای عربستان و حامیانش باشد.
همزمانی حمله انصارالله با حضور پمپئو و نتانیاهو در عربستان!؛ اتفاقی یا برنامه ریزی شده؟به گزارش رجانیوز، امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سفر مخفیانه بنیامین نتانیاهو و برخی مقامات موساد به عربستان همزمان با حضور مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در این کشور خبر دادند.
تارنمای صهیونیستی«هاآرتص» در این باره گزارش داد: نتانیاهو در این سفر مخفیانه با محمد بن سلمان و مایک پمپئو دیدار کرده است. بنا به گفته منابع اسرائیلی،  در این سفر مخفیانه «یوسی کوهن» رئیس «موساد» نیز در این ملاقات که در شهر « نئوم» در استان تبوک عربستان انجام شد، حضور داشته است.
مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده  خبر ملاقاتش با نتانیاهو در عربستان سعودی، منتشر شد، در یک سفر دوره‌ای در منطقه به سر می‌برد.
وی پنجشنبه گذشته(29 آبان 99) با حضور در منطقه مرزی سوریه و فلسطین اشغالی، در اظهاراتی مدعی شد که جولان همیشه متعلق به رژیم صهیونیستی است!
اکنون با توجه به اظهارات هفته گذشته پمپئو درباره جولان اشغالی و همچنین حضور مقامات صهیونیستی به همراه او در عربستان سعودی، باید گفت که حمله موشکی  انصارالله یمن به بزرگترین شرکت نفتی سعودی‌ها که همزمان با حضور پمپئو و نتانیاهو در عربستان انجام شد، هشداری بود که محور مقاومت در پی گزافه گویی اخیر وزیر امور خارجه آمریکا و حضورش در منطقه، به وی و هم پیمانان منطقه‌ای اش داد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تظاهرات مردم کشورهای جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی

حمایت از فلسطین و انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی

ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن

فریاد انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.