سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / کفتار پیر محاکمه میشود

کفتار پیر محاکمه میشود

اين هم رسوايي تازه

خبرخوش !
کفتار پیر محاکمه میشود ;
حکم بازداشت و محاکمه‌ای خلیل‌زاد صادر ش؛
محکمه‌ای فدرال آمریکا به اساس درخواست کمیته مشترک بازرس مجلس سنا و پارلمان آمریکا، حکم بازداشت خلیل‌زاد را صادر کرده است. این درخواست بعد از آن صورت می‌گیرد که یک منبع از افغانستان اسناد صوتی و تصویری یک نشست سری میان عباس ستانکزی، امیرخان متقی، زلمی خلیل‌زاد و غلام دستگیر “سفیر پاکستان در امارات” را که در آن معامله بزرگ پولی در بدل رهایی زندانیان قاچاق مواد مخدر، صورت می‌گیرد را تسلیم کمیته بازرس مجلس سنای آمریکا کرده است.
به نقل از گزارش بی بی سی؛ مقامات آسترالیایی حساب های بانکی چیرل بنارد، خانم خلیل‌زاد را که اصلیت آسترالیایی – آمریکایی را دارد، مسدود کرده اند. درین حساب‌های بانکی بیش از ۱.۴ ملیون دالر در شش ماه گذشته افزوده شده بود. همچنان حساب‌های بانکی خلیل‌زاد در کشور سویس که میلیون‌ها دالر پول بصورت غیرقانونی به آن واریز شده بود، از سوی دولت آمریکا مسدود شده است.
در مورد هویت فردی که این معلومات را در دسترس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا قرار داده است، رسانه‌های غربی چیزی نگفته اند، اما روزنامه رویترز در صفحه توییتر خود گفته است که: رییس اسبق امنیت ملی افغانستان “رحمت‌الله نبیل” این معلومات را جمع‌آوری و به دسترس مقامات آمریکایی قرار داده است.
لینک خبر بی بی سی در کامنت اول
كاپي از نداي آزادي

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ماجرای طراحی ترور شهید بهشتی قبل از انقلاب

حجت الاسلام دهقان رئیس دادگاه محاکمه منافقین

محاکمه من مضحک بود، حکم دادگاه سوئد با انگیزه سیاسی صادر شده است

حمید نوری، شهروند ایرانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.