سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / محاکمه من مضحک بود، حکم دادگاه سوئد با انگیزه سیاسی صادر شده است

محاکمه من مضحک بود، حکم دادگاه سوئد با انگیزه سیاسی صادر شده است

حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت‎شده در سوئد در گفت‌وگو با یک رسانه ایتالیایی از روند محاکمه و وضعیت خود در زندان سوئد انتقاد کرد.

به گزارش میزان، حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشت‎شده در سوئد در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «ComeDonChisciotte»، اظهار داشت: من در یک رژیم بسیار محدود‌کننده قرار دارم، هر لحظه‌ای که می‌گذرد، برای من به معنای این است که در معرض شکنجه، به ویژه شکنجه روحی هستم.

نوری افزود: منظورم این است که شکنجه سفید علیه من وجود دارد؛ هیچ زخمی روی بدنم نیست، اما روح و روانم نابود شده است.

وی ادامه داد: پرونده من به‌عنوان یک پرونده سیاسی شروع شد، همچنان یک پرونده سیاسی است و سیاسی باقی خواهد ماند و بخشی از کارزار سیاسی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران است. متأسفم که بگویم غرب از جمله سوئد، از سیستم قضائی به عنوان سازوکاری برای دستیابی به دستاورد‌های سیاسی استفاده می‌کند.

حمید نوری بیان داشت: محاکمه من، چه در دادگاه و چه در دادگاه تجدیدنظر، مضحک بود و برای من واضح بود که آنها قرار است حکم دادگاه را تایید کنند، فرصت دفاع از خود به من داده نشد و دفاع من نمی‌تواند معتبر باشد.

نوری در بیان بخشی از مشکلات خود در زندان سوئد گفت: نمی‌توانم با اعضای خانواده‌ام تماس بگیرم. هنوز حکم را به زبان فارسی دریافت نکرده‌ام. وی با بیان اینکه به عنوان گروگان اینجا در بازداشت هستم، اظهار داشت: غرب از جمله سوئد، از سیستم قضائی برای دستیابی به دستاوردهای سیاسی استفاده می‌کند. اتحادیه اروپا باید بر رفتار اعضای خود نظارت کند. من قربانی اتهامات واهی و تبلیغات سیاسی هستم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رهبری کی گفتند کاری که نتیجه عکس میدهد را انجام دهید؟!

فرزند حمید نوری از بازگشت گشت ارشاد انتقاد کرد:

قتل خواهر و برادر در روز سوم شکنجه

۱۹ فروردین چهل و چهارمین سالروز شهادت آیت‌الله سید محمدباقر و سیده آمنه بنت‌الهدی صدر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.