سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سردار دستمریزاد

سردار دستمریزاد

چندی پیش یکی خطاب به سردار قاسم سلیمانی نوشت «#سردار_برگرد» و دیگری نوشت «#سردار_بجنگ» هر دو هم از سر دلسوزی بود .
من برای سردار تعیین تکلیف نمی کنم؛ چون او گوش به فرمان رهبر است و از او کسب تکلیف می کند . از اینرو پسندم آنچه را جانان پسندد.

اما من بر اساس «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» به سردار سلیمانی و همکارانش می گویم :

سردار از شما و همکارانتان ممنونیم

چرا که ثابت شده است در دنیای فعلی، این تک ستاره ها نیستند که موفق اند، بلکه موفقیت از آنِ یک گروه و تیم هماهنگ است و مجموعه سپاه پراست از ستاره هایی همچون قاسم سلیمانی

سردار متشکریم

چون هر جا ملت و کشور با مشکل مواجه می شود این شما هستید که دلسوزانه جان خود را به خطر می اندازید تا ما رفاه و اسایش و امنیت داشته باشیم.

سردار ممنونتیم

وقتی دشمن بعثی با حمایت دو ابر قدرت و پشتیبانی کشورهای عربی به کشور ما حمله کرد، شماها بودید که پیشاپیش سایر نیروهای مسلح و بسیج مردمی از ما دفاع کردید .

سردار متشکریم

زمانی که منافقین مردم بیگناه این مرز و بوم را وحشیانه شکنجه می کردند و می کشتند ، این شما بودید که جان شیرین خود را سپر بلا ی ما کردید و آنان را سرکوب کردید .

سردار خدا قوت

این شما بودید که پس از جنگ، به جای استراحت و عزلت گزینی در کنج پادگان ها، تمام امکانات خود را بسیج کردید تا ابرپروژه هایی که خارجی ها (با وجود گرفتن بودجه چند برابری) آن را ناتمام رها کرده بودند ، به سرانجام برسانید تا ملت از منافع آن بهره ببرند و دولت ها نیز با افتتاح آنها، پُزَش را بدهند .

سردار دستمریزاد

هنگامی که برخی از مسئولین همصدا با دشمنان خارجی ، یأس و ناامیدی و بی کفایتی جوانان را به جامعه پمپاژ می کردند ، شما پیش قراول جوانان متعهد و متخصصی شدید که در حوزه تکنولوژی برتر (هوافضا، سلول های بنیادی، ماهواره ، انرژی هسته ای ، صنایع دفاعی و …) کشور را به جرگه سرآمدان این عرصه وارد کردید و «#ما_می_توانیم» را در عمل اثبات کردید .

سردار بارک الله

زمانی که هر روز ترس و دلهره هواپیماربایی ، سفر را به کام مسافرین هوایی و خانواده آنان تلخ می کرد، شما قدرتمندانه امنیت پرواز را بر عهده گرفتید و برای همیشه وقوع این حوادث تلخ را از اذهان مردم پاک کردید .

سردار خسته نباشی

در هنگامه ای که کشورهای همسایه بخاطر جنایت های طالبان و داعش و … در آتش جنگ و خونریزی می سوختند ، شما در قامت «الهه نجات» ظاهر شدید و همه برنامه ریزی 20 ساله استکبار و کشورهای مزدور منطنقه را نقش بر آب کردید و ملت و کشور خود را از این حوادث هولناک مصون نگه داشتید .

سردار دمت گرم

وقتی دشمنان با خروج از برجام نقض عهد کردند و کشور در معرض تهدید خارجی و نابسامانی اقتصادی قرار گرفت و کشور نیاز به همدلی و گذشت پیدا کرد . شما به جای شماتت و ملامت کسانی که در این چند سال از هیچ جفایی در حق شما کوتاهی نکرده بودند، بزرگوارانه و متواضعانه دست همکاری بسوی مسئولین دراز کردید و منافع کشور و ملت را بر دلخوری های گذشته ترجیح دادید تا مردم شاکر و فهیم ما از این پیچِ خطرناک و گذرِ حساسِ تاریخی به سلامت و سربلند عبور کنند.

سردار دوستت داریم

بخاطر اینکه ناسپاسی ها و متلک پرانی بعضی از روشنفکران غرب زده، نمایندگان مجلس و سلبریتی ها را به دل نمی گیری و کریمانه از آن گذر می کنی و از آن دختر بد حجاب تا آن دانشجوی منتقد نظام رافرزند خود دانسته و برای آنان خیر خواهی و دلسوزی می کنی و…

نویسنده: امیرحمزه مهرابی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کتاب سربلند میدان ..را بخوانید

سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی

دیدار حاج قاسم با دیده بانی که کارهایش جالب بود

شهید مدافع حرم محمود رادمهر در منطقه خان طومان سوریه توسط تروریست ها به شهادت رسید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.