سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / امام صرفاً برای رضایت خداوند تلاش کرد

امام صرفاً برای رضایت خداوند تلاش کرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: چرا یاد و خاطره امام اینگونه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد؟ معتقدم مهمترین عامل این بود که امام صرفاً برای رضایت خداوند متعال تلاش کرد و انقلابی بود.
زیر آموزش و پرورش گفت: چرا یاد و خاطره امام اینگونه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد؟ معتقدم مهمترین عامل این بود که امام صرفاً برای رضایت خداوند متعال تلاش کرد و انقلابی بود.

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم نواختن گلبانگ انقلاب که در مدرسه رفاه تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا اظهار کرد: مراسم نواختن زنگ انقلاب در محلی برگزار شد که اولین خبر پیروزی نور بر ظلمت از این محل پخش شد و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در اولین روزهای بازگشت به ایران در این مکان مستقر شد.

وی ادامه داد: برای پیروزی انقلاب، زحمات زیادی کشیده شد و افراد خیلی زیادی جانفشانی کردند و زندان رفتند و حتی سلامتی خود را از دست دادند.

بطحایی افزود: سال گذشته هم عرض کردم چرا یاد و خاطره امام اینگونه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد؟ معتقدم مهمترین عامل این بود که امام صرفاً برای رضایت خداوند متعال تلاش کرد و انقلابی بود؛ برای عزیز شدن نزد مردم هیچ اقدامی انجام نداد. تمام خطرات را برای خود و خانواده خود خرید که اطاعت از فرمان خداوند داشته باشد.

وی با بیان اینکه هیچ کشوری را سراغ نداریم که دشمنی دشمنان در حد کشور ما باشد و دلیل آن اطاعت از فرمان الهی است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟!

از جنگ احزاب تا وعده صادق

انقلاب نورانی آمریکا

براستی این بار هم چه کسی قلبها را در سطحِ وسیعی منقلب کرده؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.