سرخط خبرها

بایگانی روزانه: ۰۵ آذر ۱۳۹۸

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: دستگیری عوامل «داعش»، «پژاک» و «منافقین» در اغتشاشات کرمانشاه

تخریب کنندگان و اغتشاشگران، خیلی از واحدهای اقتصادی شهر کرمانشاه را به آتش کشیدند و این عده وابسته به گروهک‌های «پژاک»، «داعش»، «منافقین» و «معاندین» نظام بودند که همه آنها توسط نیروهای انتظامی و امنیتی استان شناسایی شده‌اند.

ادامه نوشته »

رؤیای آمریکا به کابوس تبدیل شد

طنین «مرگ بر فتنه‌گر»، «لبیک یا خامنه‌ای» و «به عشق رهبر آمدیم» از سراسر ایران به تهران رسید. مردم تهران روز گذشته با حضور عظیم خود در میدان انقلاب سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر با حمایت از اقتدار و امنیت کشور بر خدعه و نیرنگ‌های داخلی و خارجی خط بطلان کشیدند.

ادامه نوشته »

ناراحتی مردم از کتمان کاری دولت است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: علی رغم اینکه طرح مدیریت مصرف سوخت تصمیم سران قوا و یک مرجع قانونی بود، باید هم اجرایی شود ولی آیا حق نداریم بگوییم چرا اینقدر بد اجرا شد؟ می توانستید بهتر عمل کنید اما چرا اینقدر بد؟!

ادامه نوشته »

مدیریت: صفر /دیکته: 20

آشوب‌ها خوابیده و توجهات رفته رفته به سمت «خسارت‌ها» می‌رود. اما در این سه چهار روز، آشوب‌ها چقدر خسارت روی دست ملت گذاشت؟ رقم ریالی این خسارت چقدر است؟ خسارت‌های جانی و معنوی و سیاسی آن چطور؟ خسارت قطعی اینترنت چقدر است؟ مسئولیت این خسارت‌ها با کیست؟ اصلا چرا مدتی …

ادامه نوشته »

رهبر انقلاب باعث جلوگیری از سقوط دولت شدند

رهبر انقلاب با صحبت هاشون و حمایت از تصمیم سران قوا، باعث جلوگیری از سقوط دولت شدند؛ اگر دولت سقوط میکرد کشور دچار خلا سیاسی میشد و کشتار و خونریزی های بی پایان توسط منافقین آموزش دیده شکل میگرفت… اینجا میشه فهمید که یک رهبر دینی حتی از “آبروی خودش” …

ادامه نوشته »

رهبری از قانون حمایت می‌کنند

  در تمام این سالها هیچ فردی به اندازه رهبری قائل به اجرای قانون و حمایت از برنامه های مسئولان در چهارچوب قانون نبودند! شاید مطلوب ما این بود یا انتظار داشتیم که ایشون مثل دیکتاتورها پشت تریبون قرار بگیرن و بگن این طرح رو همین الان ملغی کنید! اما …

ادامه نوشته »

موضع وزیر دفاع فرانسه در منامه؛ وقتی ژست میانجی به چهره دلال بی‌آبرو زار می‌زند

وزیر دفاع فرانسه در نشستی در منامه، اظهارات گستاخانه‌ای علیه کشورمان بیان کرد. علی‌رغم گستاخی و عهدشکنی فرانسه و دیگر کشورهای غربی، هنوز عده‌ای در داخل با ساده‌لوحی مسیر گشایش اقتصادی را از پاریس و لندن و نیویورک می‌بینند!

ادامه نوشته »

پس از ایسنا، ایلنا هم اقدام به خبرسازی دروغ کرد

گرچه پس از گذشت ساعاتی از انتشار مطلب، ایلنا به صورت چراغ خاموش، مطلب مذکور را از خروجی سایتش حذف کرد. اما ناگفته نماند که اطلاعیه دفتر دادستانی کل کشور در واکنش به خبرسازی ایلنا، در حذف مطلب مورد بحث بی تأثیر نبوده است.

ادامه نوشته »

نهج البلاغه نامه 64 ، پاسخ تهدیدات نظامی معاویه

پس از یاد خدا ! چنانكه یادآور شدی، ما و شما دوست بودیم و هم خویشاوند، اما دیروز میان ما و شما بدان جهت جدایی افتاد كه ما ایمان آوردیم و شما كافر شدید، و امروز ما در اسلام استوار ماندیم و شما آزمایش گردیدید، اسلام آوردگان شما با ناخشنودی، …

ادامه نوشته »

فرمان امام برای شروع جنگ نرم و غفلت ما

امام می‌دانست که «تا کفر و شرک هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم»؛ بنابراین ۳۱ سال پیش در افق شهودی خویش دریافته بود که ما به‌زودی وارد جنگ دیگری خواهیم شد که سلاح آن «شبهه»، «افتخارزدایی از نظام»، «رقابت رفاه و مبارزه» و سبک آن «فتنه» است.

ادامه نوشته »

وظیفه ما در کنار افزایش علم و تقوا افزایش بصیرت سیاسی و اجتماعی است

آیت‌الله مصباح یزدی گفت: باید در تشخیص تکلیف خود مهارت داشته باشیم، وظیفه ما در کنار افزایش علم و تقوا افزایش بصیرت سیاسی و اجتماعی است، باید تکلیف شرعی، دینی و معارف آن را بشناسیم و اراده قوی برای عمل خالصانه داشته باشیم.

ادامه نوشته »

عماد افروغ در واکنش به طرح گرانی بنزین

  این چه جراحی‌ای است که در آن بیماری مشخص نیست و بیمار هم معلوم نیست و روش درمان هم ایراد دارد؟ نماینده سابق مجلس: فارغ از بحث افزایش قیمت بنزین، در سطح کلان می‌توانم اینگونه بیان کنم که تصمیمات اقتصادی این دولت خیلی شبیه تصمیمات اقتصادی دولت بعد از …

ادامه نوشته »

پای درددل‌های دانش‌آموزان بسیجی/ از «آموزش بدون پرورش» تا «پوچی کنکور»

دانش‌آموزان بسیجی معتقدند که در برخی مدارس، «آموزش بدون پرورش» وجود دارد و بچه‌ها در دوره دوم متوسطه با کنکور دست و پنجه نرم می‌کنند و کم‌کم کنکور تبدیل به صنعت شده است.

ادامه نوشته »

 افشاگری حیرت انگیز مدیرعامل ایتا درباره خیانت دولت علیه پیام رسان های داخلی

محسن غفاری ، مدیر پیام رسان بومی ایتا : به وزارت ارتباطات پیشنهاد یک دیتا سنتر ملی با 2 تا 3 هزار سرور را دادیم … اما متاسفانه دولت اعلام کرد بودج کافی برای این کار را ندارد، این پیشنهاد پیش از این در کشور مالزی اجرایی و موفق شد… …

ادامه نوشته »

سرلشکر سلامی در دیدار فرمانده ارتش پاکستان

🔹در دفاع از امت اسلامی جغرافیای جهان اسلام را در نظر داریم و هرگز تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نمی‌شویم. 🔹آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی دشمنان مشترک جهان اسلام هستند. 🔹از تلاش‌های سازنده پاکستان در کاهش تنش در منطقه قدردانی می‌کنیم.

ادامه نوشته »