سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دعوت جامعه اسلامی دانشجویان از علامه مصباح برای انتخابات خبرگان

دعوت جامعه اسلامی دانشجویان از علامه مصباح برای انتخابات خبرگان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله علامه مصباح یزدی از ایشان تقاضا کرد تا در انتخابات میان‌دوره مجلس خبرگان رهبری حضور یابند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله علامه مصباح یزدی از ایشان تقاضا کرد تا در انتخابات میان‌دوره مجلس خبرگان رهبری حضور یابند. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

من به ايشان(آیت الله مصباح) ارادت قلبى دارم؛ فقيه، فيلسوف، متفكّر و صاحب‏نظر در مسائلِ اساسى اسلام. اگر خداى متعال به نسل كنونى ما اين توفيق را نداد كه از شخصيتهايى مثل مرحوم علّامه‏ى طباطبايى، يا مرحوم شهيد مطهّرى استفاده كند، بحمداللّه اين شخصيت عزيز و عظيم، خلاءِ آن عزيزان را در زمان ما پر ميكنند. من حقيقتاً خدا را حمد و شكر ميكنم كه جامعه‏ى ما و بخصوص نسل جوان ما به ايشان خيلى علاقه دارند. بنده از هرجا كه كسب خبر كردم، در سرتاسر كشور، اطّلاع يافتم كه نسل جوان ما به ايشان شديداً علاقه‏مند و معتقد و قدردان است. (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

محضر علامه گرانقدر، آیت الله مصباح یزدی (ادام اللّه بقائه و بركات وجوده‏)

سلام علیکم

امروز علاقه ما دانشجویان به شما عیان است و دلیل آن عیان تر از این است که به گفته درآید، اما برای دشمنان سرتاپا کینه و بغضی که چشم و گوششان جز راه های براندازی نظام -که همه اش به توجه خداوند متعال و نگاه صاحب الزمان(عج) به گل نشسته- چیزی نمی بیند و نمی شنود، می گوییم: چطور میتوان از جریان روحانیت اصیلی که مانع غفلت جریان حق است و شاخصه های حرکت اصیل اسلامی و انقلابی را به دست ما می دهد غفلت کرد؟

دشمنان ما بدانند، امروز روزی ست که نظام اسلامی به وجود و حضور شما افتخار می کند و فرمایشات ولی زمان در مورد شما مدتهاست آویزه گوش ما شده است. آری دشمنان بدانند دانشجو بیدار است و از حریم عقاید و ایدئولوژی خود تا سر حد جان حمایت خواهد کرد، لذا از ارتباط با مطهری زمان دور نمانده و با معرفت، بصیرت و تمسک به دامان علمای دین از تمامی فتنه ها و موانع دست ساز دشمن، در امان خواهد بود، ان شاءالله.

ما بر آنیم که با این هوشیاری و توجه به اشارات امام مسلمین، که قدر شما را بیش از پیش نزد همگان روشن می سازد، از امواج توفنده و بی رحم گمراهی در فکر و عمل نجات یافته، به ساحل امن هدایت فرود آییم.

لذا اهمیت و ارزش حضور شما در این برهه زمانی مشخص تر می شود. آنجا که امام خامنه ای می فرمایند: دانشجوی مسلمان دانشگاه را فتح کرد اما خودش از درون مغلوب شد، به دلیل ضعف تحلیل و محتوا؛(17/3/1396)

ما نیک میدانیم که اگر خود را نسازیم و از چون شمایی ایدئولوژی اسلام اصیل و استراتژی مبارزه را فرا نگیریم، سقوط مان قریب الوقوع است.

حال که شما چنین جایگاه والا و مهمی دارید؛ آیا این جفا نیست در حق ما و مردم که در یکی از مهمترین نهادهای جمهوری اسلامی در این برهه زمانی حضور نیافته و مجلس خبرگان را از برکات وجودی خود بدین وسیله متنعم نفرمایید؟ همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، حضور شما وزانت مجلس خبرگان را بیشتر کرده و نبودن شما برای مجلس خبرگان خسارت است. (20/12/1394)

حضرت علامه؛ شما بعد از 70 سال مبارزه با جهل، انحراف و التقاط، بهتر از ما دست های خبیث و آلوده به خون جوانان برومند مسلمان ما را می بینید؛ شما بهتر از ما خصم و دندان های کینه توزانه شان را برای دریدن همه عقایدمان درک می کنید؛ راضی نشوید که ما مردم مسلمان ایران از برکت وجود شما در مجلس خبرگان محروم بمانیم.

از شما تقاضا داریم در این نهاد مهم انقلاب که هر اقدامش در ظهور امام زمان مان تاثیر بسیار دارد، ایفای نقش نموده و وظیفه و رسالت انقلابی تان را بیش از پیش کامل کنید. ما همچون تشنگانی هستیم که منتظر قدوم پر برکت شما هستند.

ما دانشجویان از شما میخواهیم دعوت ما را برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری پذیرفته و با حضور خود، دل های سخت دشمنان مان را از انقلاب اسلامی ناامید تر و خشمگین تر کنید.

والسلام علیکم و رحمه الله

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رفتار تاثیر گذار استاد اخلاق به یک فرد

علامه محمد تقی جعفری رحمت الله علیه

درمحضر ، چه کسی را انتخاب کنیم؟

عادل،صادق،فقیه و باتقواترین را انتخاب کن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.