سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان

تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان

مردم در شهرهای مختلف جهان در حمایت از غزه و با درخواست آتش بس تظاهرات برگزار کردند.

  مردم در شهرهای مختلف جهان در حمایت از غزه و با درخواست آتش بس تظاهرات برگزار کردند.

سندیکاهای کارگری در فرانسه به خیزش دانشجویی حامی غزه ملحق شدشبکه الغد مصر گزارش داد: انجمن ها، سازمانها و اتحادیههای فرانسه به خیل تظاهرات کنندگان دانشجویی در این کشور در حمایت از فلسطین پیوستند.

این شبکه گزارش داد: همانطور که پشت سر من مشاهده میکنید، اینها مجموعهای از دانشجویانی هستند که از دیروز در تظاهرات و تحصنهای دانشگاههای پاریس و در راس آن دانشگاه سیانس پو و دانشگاه سوربن و شماری دیگر از دانشگاههای مختلف فرانسه شرکت کردند. فقط دانشجویان نیستند که در این تظاهرات حضور دارند بلکه انجمن ها، سازمانها و اتحادیه ها فرانسوی در این تظاهرات مشارکت دارند تا حمایت خود از فلسطین اعلام کنند با احتساب این که امروز روز جهانی کارگر نیز است تا بر حمایتشان از کارگران فلسطینی در نوار غزه تاکید کنند؛ کارگرانی که به علت تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه که حدود هفت ماه طول کشیده است کار و شغلشان را از دست داده اند. نسل کشی در حق مردم فلسطین ادامه دارد.

همچنین شماری از نمایندگان پارلمان فرانسه در این تظاهرات حضور دارند. شرکت کنندگان در این تظاهرات مخالفت خود را با سیاست دولت فرانسه در قبال مردم فلسطین و حمایت فرانسه از اسرائیل اعلام کردند. همانگونه که میبینید تظاهرکنندگان پرچمهای فلسطین در دست دارند و شعارهایی در حمایت از آرمان فلسطین و در راس آن آزادی فلسطین سر میدهند و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه را به همدستی و همراهی با صهیونیستها در جنایت نسل کشی غزه متهم میکنند. تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار توقف فوری جنگ در غزه شدند و سکوت و تعلل دولت فرانسه را در ازای ادامه جنگ در غزه و ادامه صادرات سلاح از فرانسه به غزه محکوم کردند. قرار است تظاهرات دیگر نیز برگزار شود و فراخوانهایی برای برپایی تظاهرات در روز جمعه در پاریس پایتخت فرانسه داده شده است.

تصاویری از تجمع حمایت از فلسطین در دانشگاه اوتاوای کاناداکانال تلگرامی قدس فید تصاویری از ادامه تجمع حمایت از فلسطین در دانشگاه اوتاوای کانادا با هدف توقف جنگ نسل کشی در نوار غزه خبر داد.

تظاهرات دانشجویان ژاپنی در حمایت از غزهبه گزارش کانال تلگرامی شهاب، دانشجویان دانشگاه «واسیدا» در توکیو پایتخت ژاپن در اعتراض به ادامه نسل کشی در نوار غزه تظاهرات کردند.

تصاویری از حملات نیروهای فرانسه به تظاهرکنندگان در لیونکانال تلگرامی فلسطین پست تصاویری از حملات نیروهای پلیس فرانسه به تظاهرکنندگان حامی فلسطین در شهر لیون منتشر کرد.

تصاویری از تظاهرات حمایت از فلسطین در برلینکانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصاویری از برگزاری تظاهرات حمایت از فلسطین در برلین پایتخت آلمان منتشر کرد.

تجمع دانشجویان عراقی در دانشکده رسانه بغداد در اعلام حمایت از فلسطین
کانال تلگرامی شبکه خبری القدس تصاویری از تجمع دانشجویان عراقی در دانشکده رسانه دانشگاه بغداد در حمایت از فلسطین و غزه منتشر کرد.

تجمع فلسطینیها در دیر البلحبه گزارش کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، فلسطینیهای ساکن دیر البلح در نوار غزه با برگزاری یک تجمع، از تظاهرات دانشجویان دانشگاههای امریکا در اعلام حمایت از غزه و فلسطین حمایت کردند.

تصاویری از تظاهرات حمایت از فلسطین در پرتغالکانال تلگرامی الجرمق تصاویری از تظاهرات حمایت از فلسطین و غزه در پرتغال منتشر کرد.

تصاویری از تجمع دانشجویان دانشگاه منچسترکانال تلگرامی فلسطین الیوم تصاویری از تجمع دانشجویان دانشگاه منچستر انگلستان در محکومیت نسل کشی در نوار غزه منتشر کرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وقتی دشمنان ما هم معترفند..خبری در راه است…

ويدئو/ شگفتی عجیب تظاهرات سراسری در دنیا

فراخواندن نویسندگان و هنرمندان برای به تصویر کشیدن تقابل شرافت و شرارت در غزه

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.