سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / مهم ترین جاسوس هایی که در این هفت سال شناسایی شدند ( شماره 10خانواده نمازی)

مهم ترین جاسوس هایی که در این هفت سال شناسایی شدند ( شماره 10خانواده نمازی)

️ مهم ترین جاسوس هایی که در این هفت سال شناسایی شدند / شماره 10 خانواده نمازی

 خانواده نمازی از مهره‌های کلیدی پروژه نفوذ در ایران هستند. محمدباقر نمازی، از مسئولان دولتی در زمان پهلوی چندی پس از وقوع انقلاب اسلامی به ‌صورت غیرقانونی از کشور خارج می‌شود و در اوایل دهه ۷۰ در دوران دولت سازندگی به ایران بازمی‌گردد و با تأسیس برخی شرکت‌ها و موسسات به همکاری با دولت ایران در حوزه مسائل اجتماعی می‌پردازد.

چندسال بعد چند تن از اعضای خانواده او ازجمله سیامک و بابک نمازی (فرزند) پری نمازی (خواهرزاده) و همسر او بیژن خواجه ‌پور شروع به تاسیس موسساتی ازجمله مجموعه آتیه بهار کرده و نسبت‌به ارائه خدمات مشاور‌ه‌ای در حوزه مسائل حقوقی و اقتصادی به شرکت‌های خارجی فعال در ایران اقدام می‌کنند.

در این سال‌ها سیامک نمازی به‌ واسطه برخی از این شرکت‌ها نقش دلال را میان ایران و برخی شرکت‌های خارجی ایفا می‌کند که اثرات آن در پرونده‌هایی چون کرسنت وجود دارد.

 سیامک نمازی علاوه‌ بر این اطلاعات جمع‌آوری‌ شده در داخل را در اختیار موسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی و دانشگاه دفاع ملی آمریکا قرار می‌دهد. سیامک و محمدباقر نمازی سرانجام در سال ۱۳۹۴ و به ‌فاصله چند ماه با قرارگرفتن در تور دستگاه اطلاعاتی ایران دستگیر می‌شوند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

حداقل 200 دانشگاه آمریکا در کنار دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه، استرالیا، انگلیس و کانادا در اعتراض به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه

سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب

توراست معجزه در کف، ز ساحران مهراس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.