سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / اعتراف سرهنگ اسرائیلی درباره حزب‌الله لبنان

اعتراف سرهنگ اسرائیلی درباره حزب‌الله لبنان

اعتراف سرهنگ اسرائیلی درباره حزب‌الله/ وحشت ارتش اشغالگران از واکنش انتقام جویانه مقاومت

منابع خبری از تشدید تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان از ترس واکنش انتقام جویانه حزب الله به اقدام جنایتکارانه اشغالگران در به شهادت رساندن رزمنده این جنبش خبر دادند.

 خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحارانوت از استقرار توپخانه سنگین در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

وی علت استقرار این تجهیزات سنگین را ترس رژیم صهیونیستی از احتمال واکنش حزب الله به تجاوز اخیر رژیم اشغالگر به سوریه دانست که طی آن یک رزمنده حزب الله به شهادت رسیده بود.

وحشت ارتش رژیم صهیونیستی از رویارویی با حزب الله

یک سرهنگ ارتش رژیم صهیونیستی به ترس و اضطراب این رژیم از رویارویی احتمالی با حزب الله اعتراف کرد و گفت طی سالهای گذشته ارتش اسرائیل از حمله به اهداف حزب الله از ترس تنش(پاسخ حزب الله) خودداری کرده است.

کوبی ماروم سرهنگ ذخیره ارتش صهیونیستها اذعان کرد که موازنه بازدارندگی متقابلی میان اسرائیل و حزب الله ایجاد شده است، به طوری که (قدرت بازدارندگی حزب الله) مانع حمله ارتش اسرائیل به اهداف این جنبش از ترس تشدید تنش(پاسخ حزب الله) شده است که علت آن، این است که حزب الله زرادخانه موشکی عظیمی در اختیار دارد.

این سرهنگ صهیونیست اعتراف کرد وضعیت بازدارندگی اسرائیل بی نهایت دشوار است و (سید حسن نصرالله) دبیرکل حزب الله، اسرائیل را به چالش می کشد.

ارزیابی ارتش رژیم صهیونیستی از وضعیت مرزها با سوریه و لبنان

روزنامه عبری معاریو امروز یکشنبه گزارش داده است که ارزیابی ها و برآوردها در ارتش اسرائیل پیش بینی می کند که دوران آماده باش نظامی نظامیان اسرائیلی در مرزهای(مناطق اشغالی) با سوریه و لبنان طولانی خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی حالت آماده باش را در جبهه شمالی(مرز مناطق اشغالی و لبنان) از ترس واکنش حزب الله به شهادت یکی از رزمندگانش در تجاوز دوشنبه گذشته رژیم اشغالگر به فرودگاه بین المللی دمشق افزایش داده است.

بر اساس گزارش روزنامه معاریو، فرماندهی ارتش اسرائیل در ستاد مشترک و فرماندهی منطقه شمالی، برآوردهای نظامی از اوضاع مرزها به عمل آورده است که این کار پس از بازدید ژنرال آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش از منطقه شمالی صورت گرفته است.

ارزیابی های ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن صورت می گیرد که ارتش از سه شنبه گذشته حالت آماده باش اعلام کرده و نیروهای بیشتری را به منطقه شمالی(با لبنان) اعزام کرده و از سوی دیگر رزمایش نظامی راکه قرار بود برگزار کند، با هدف کاهش برخورد میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان حزب الله لغو کرده است.

به  نوشته معاریو، فرضیه عملی ارتش اسرائیل می گوید که حزب الله برای انجام عملیات علیه نظامیان اسرائیلی تلاش خواهد کرد با این احتمال که این پاسخ به شکل تیراندازی یا حتی شلیک موشک ضد زره به زره پوش های ارتش اسرائیل در طول مرزها خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ارتش اسرائیل طی دو روز گذشته تصمیم گرفته است راه های نزدیک به دیوار مرزی را ببندد.

حزب الله از روز سه شنبه گذشته تاکید کرده است قطعا به شهادت محسن جواد رزمنده خود بر اساس معادله ای که در آگوست سال گذشته ترسیم کرده واکنش نشان خواهد داد.

صهیونیستها به خوبی می دانند که با توجه به تاکید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله مبنی بر پاسخ به هرگونه اقدام تجاوزکارانه اشغالگران، جنایت اخیر آنها در تجاوز به سوریه و شهادت رزمنده حزب الله بی پاسخ نخواهد ماند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پوستر/ عملیات وعده صادق

موشک‌ها و پهپادهای ایرانی

کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد

رفتار پلیس آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.