سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / درگیری شدید پلیس با مخالفان نتانیاهو در قدس اشغالی+ عکس

درگیری شدید پلیس با مخالفان نتانیاهو در قدس اشغالی+ عکس

صهیونیست‌های مخالف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مقابل اقامتگاه او تظاهرات کردند و خواستار دستگیری و مجازات وی به خاطر فساد اقتصادی شدند. حداقل ۵۵ نفر از این معترضان توسط پلیس بازداشت شدند.

بازداشت ۵۰ نفر از معترضان و مخالفان نتانیاهو در قدس اشغالی - شبکه ...

پلیس رژیم صهیونیستی که شامگاه پنجشنبه برای متفرق کردن تظاهرکنندگان مقابل اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در قدس اشغالی، با آنها درگیر شد، از بازداشت حداقل ۵۵ معترض خبر داد. به نوشته روزنامه «هاآرتص»، پلیس اسرائیل شمار تظاهرات‌کنندگان را بیش از ۴ هزار نفر تخمین زده و می‌گوید حتی بعد از متفرق کردن آنها نیز باز هم نزدیک به یک هزار نفر تا صبح جمعه در میدان پاریس و نزدیکی اقامتگاه نتانیاهو باقی ماندند.

پلیس مدعی است تظاهرکنندگان نه تنها آرامش عمومی را برهم زده بوده و اعمال خرابکارانه انجام می‌دادند، بلکه قصد داشتند با درگیری راه خود را به داخل اقامتگاه نتانیاهو باز کنند. به نوشته‌هاآرتص، این در حالی است که سازمان‌دهندگان اعتراضات مقابل اقامتگاه نتانیاهو تاکید می‌کنند این تظاهرات مسالمت‌آمیز بوده و این پلیس است که با حمله به معترضان، فضا را متشنج کرده و کار را به خشونت کشانده است.

تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از این اعتراضات نشان می‌دهد که پلیس صهیونیستی نیز با روش‌های خشن و استفاده از توپ‌های آب‌پاش سعی در متفرق کردن معترضان داشت. تظاهرکنندگان با حمل پلاکاردهایی‌، نتانیاهو را مجرم دانستند و علاوه‌بر آن، در مورد نحوه مقابله وی با شیوع ویروس کرونا، اعتراض کردند.

اعتراضات اسرائیلی‎ها در برابر مقر اقامت نتانیاهو به خشونت کشیده شد ...

این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که ساکنان شهرهای مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو و قدس اشغالی با برگزاری تظاهرات، اعتراضات خود را به سیاست‌های مختلف نتانیاهو از جمله طرح اشغال 30 درصدی کرانه باختری، افزایش اختیارات نیروهای امنیتی به بهانه مقابله با ویروس کرونا و تقابل وی با دستگاه قضایی در پرونده‌های فساد نشان می‌دهند. پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده درخصوص فساد دولتی و مالی علیه نخست‌وزیر خود تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.

هزاران معترض صهیونیست مقابل خانه نتانیاهو تجمع کردند - قدس آنلاین ...

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا برای سرکوب و بازداشت اتوبوسی دانشجویان

دولت بایدن با لشکرکشی به دانشگاه کلمبیا‌، مخالفت با رژیم صهیونیستی صدها نیروی پلیس و نیروی امنیتی عملاً اشغال و ده‌ها دانشجو را بازداشت کرد.

جنایات وحشیانه، نظامیان اشغالگر آمریکا در حق مردم افغانستان

ويدئو/ جنایات وحشیانه آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.