سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / ایروانی، سلطان رشوه

ایروانی، سلطان رشوه

این چهره را خوب به خاطر بسپارید!

ایشان مردم ایران را به خاک سیاه نشاند! خیانتی که او به ایران کرد در تاریخ بی سابقه است! عباس ایروانی، معروف به بابک زنجانی دوم که بابک زنجانی اول انگشت کوچک او هم محسوب نمی شود، با ۴۵ میلیارد دلار رانت و فساد، رکورد تمام فسادهای کشور را جا به جا کرد و ۸۰ میلیون ایرانی را در شوک فرو برد! زمانی به عظمت این فساد پی می برید که بفهمید که دونالد ترامپ فقط و فقط ۳ میلیارد دلار ثروت دارد! او بزرگترین قطعه ساز ایرانی است که با پول حاصل از فساد، پروژه های عظیمی در ایران راه اندازی کرده است!

او رئیس گروه قطعه سازی موسوم به عظام است که میلیونها دلار ارز دولتی می گرفتند و به جای کمک به تولید کشور، جنس بُنجل چینی وارد می کردند و روی آنها ساخت ایران حک می کردند! با خاوری دوستی داشت و سالانه ۴۰۰ میلیارد فقط از ایران خودرو می گرفت، اما با فاکتور سازی خود را زیانده معرفی می کرد تا مالیات ندهد! او فرزند آیت الله رضا ایروانی است و ادعای دینداری داشته و در دادگاه در اوج ریاکاری، جلوی قاضی سوره فاطر می خوانَد تا نجات پیدا کند!

@AGAHIE_MARDOM

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دستور رئیسی برای انتقال آب سد کارون ۳ به ایذه/ وزیر نیرو سریعا اقدام کند/ مبادا بشنوم ادارات رشوه می‌گیرند

آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

رأی دادگاه ایکائو به نفع ایران در پرونده هواپیمای اوکراینی

معاون حقوقی رئیس جمهور

یک دیدگاه

  1. امثال این آدم از ترامپ و انگلیس هم خطرناک ترند. دشمن رودررو رو میشه به نحوی شناخت و در مقابلش تمهیداتی داشت،اما دشمن مالی درونی مثل سم مهلکی هست که هم قسمتهای مختلف کشور رو به فساد میکشونه و هم باعث مرگی باسکوت برای بسیاری هم وطنان میشه… هروقت زباله جمع کن های خیابانی که نه معتادند و نه دزد رو میبینم که در نهایت درماندگی برای اینکه از گرسنگی نمیرند ،سر در سطل های زباله کثیف وپرمیکروب میکنند تا شاید آذوقه ای یا وسیله ای برای استفاده پیدا کنند، غم تمام وجودم رو میگیره، در سرزمینی پراز ثروت زندگی میکنیم و مردمانمون این چنین روزگار بگذرانند فقط وفقط بخاطر وجود زالوهایی که با وجود این همه خون آشامی هیچ وقت نمی ترکند تا دنیایی را از وجود نحس و کثیف خود آزاد کنند. همدستان این افراد فاسد همان قانونگزارانی هستند که قوانین مشکل دار وضع میکنند و مسئولینی که رشوه میگیرند و سکوت میکنند…
    خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد ،تا زمانیکه خود بخواهند،یعنی خودشان دست بکار شوند و عمل کنند.. درود بر مسئولین و افراد پاک سرشتی که در بحث مبارزه با فساد قاطع و بدون ترس از بسیاری تهدیدات ،حق مردم عزیز ایران را از فاسدین میگیرند.
    سهم من به عنوان یک عضو جامعه که مسئول دولتی نیستم ،در مبارزه با فساد ،انتخاب های صحیح همراه بابصیرت ، در انتخابات مختلف ریاست جمهوری،مجلس و.. است. به نوعی همه در سرنوشت خود وکشورمان سهیم هستیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.