سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مردم آمریکا به‌دنبال حاکمیت جدیدی هستند که به فکر منافع مردم باشد

مردم آمریکا به‌دنبال حاکمیت جدیدی هستند که به فکر منافع مردم باشد

مردم آمریکا به‌دنبال حاکمیت جدیدی هستند که به فکر منافع مردم باشد

دبیرکل حزب موتلفه با اشاره به اعتراضات سراسری در آمریکا گفت: ملت آمریکا در پی حاکمیتی جدید است که به جای منافع کاخ نشینان آمریکا، به فکر منافع انسانی ملت آمریکا باشد.

مردم آمریکا به‌دنبال حاکمیت جدیدی هستند که به فکر منافع مردم باشد

 روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، اسدالله بادامچیان دبیرکل این حزب، با اشاره به تظاهرات میلیونی و سراسری مردم در تمام ایالات آمریکا اظهار داشت: ترامپ برای جلوگیری از فروپاشی سلطه آمریکایی دست به دامان ارتش شد اما نتیجه آن، پیوستن بدنه ارتش آمریکا به معترضان خواهد بود.

وی افزود: فروکاهیدن اعتراضات مردم آمریکا به موضوع نژادپرستی، پاک کردن صورت مسئله بحران در صدر و ذیل حکومت در آمریکاست.

بادامچیان گفت: آمریکا امروز دچار حاکمیت دوگانه است. کنگره یک راه می رود و کاخ سفید راه دیگر. ملت آمریکا در پی حاکمیتی جدید است که به جای منافع کاخ نشینان آمریکا، به فکر منافع انسانی ملت آمریکا باشد.

وی تأکید کرد: امروز بسیاری از رسانه های آمریکا، صحنه محاکمه سیاست داخلی و سیاست خارجی و برنامه های اقتصادی ترامپ است. کرونا یک نیشتر به این اختلافات زد و 40 میلیون بیکار و بیش از یکصدهزار کشته روی دست دستگاه سلامت آنها گذاشته است. این تصاویر پر از خشونت در خیابان ها محصول به‌هم ریختگی درونی آمریکاست که قبلاً با هزینه های زیاد در داخل و خارج توسط برخی بزک می شد.

درماندگی بزک کنندگان آمریکا

وی در ادامه گفت: رسوایی عملکرد سیاه حاکمان آمریکا به گونه ای شده که حتی بزک کنندگان آمریکا نمی توانند سرشان را بالا بگیرند و دیگر کسی قادر نیست جنایات آمریکا را در کف خیابان و زیر سقف زندان ها مخفی کند و خیزش مردم آمریکا را سانسور نماید.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: مفاهیمی چون حقوق بشر، دموکراسی و آزادی برای حکام کاخ سفید معنا نداشته و ندارد. اکنون آنها با سلاح های کشنده و سرکوب کننده به جان ملت خود افتاده اند تا صدای مردم را در درون و بیرون آمریکا خفه کنند. در حالی که چاره، تسلیم شدن در برابر ملت است و نه سرکوب مردم.

وی افزود: ممکن است نظامیان آمریکایی که امروز رودرروی مردم قرار گرفته اند، قیام مردم را سرکوب کنند؛ اما مهار این خیزش عمومی به این سادگی نیست. کاخ سفید بیش از این نمی تواند به نقض حقوق بشر در درون خود ادامه دهد. سازمان های حقوق بشری هم نمی توانند این ستم آشکار را نادیده بگیرند. دیروز زانوی پلیس روی گردن مردم بود و امروز اسلحه آنها و فردا معلوم نیست با مردم چه برخوردی خواهند کرد.

بادامچیان با اشاره به گونه شناسی مردم آمریکا در تظاهرات اعتراض آمیز گفت: هرکس تصاویر تظاهرات مردم آمریکا را به دقت ملاحظه کند، می بیند که فقط سیاهان و رنگین پوستان در خیابان ها نیستند. اتفاقا حضور مردم سفیدپوست معترض به سیاست های کاخ سفید در فیلم ها بیشتر به چشم می خورد.

نهادینه شدن خیزش مردم در فرانسه

وی ادامه داد: در آغاز درگیری های فرانسه ، خطاب به مکرون گفتم پاسخ اعتراضات مردم فرانسه سرکوب نیست بلکه اجرای خواست آنهاست. رییس جمهور فرانسه توجه نکرد و امروز در فرانسه خیزش مردم نهادینه شده است و اروپایی ها نیز علیه نظام لیبرال کاپیتالیستی غرب و نژادپرستی علیه سیاهپوستان همراه شده اند. این سرکوب ها تشدیدکننده بحران است و ملت های جهان می توانند در پی طرح خواسته های به حق خود باشند.

مهم ترین ویژگی های کنش سیاسی امام

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به موضوع تحول که در بیانات مقام معظم رهبری مورد اشاره قرار گرفت اظهار داشت: همان طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند « امام، امام تحول بود». تحول خواهی، تحول انگیزی و تحول آفرینی از مهم ترین ویژگی های کنش سیاسی، اخلاقی و معنوی امام بود.

وی با اشاره به سرفصل هایی که رهبری در این باب مطرح فرمودند گفت: تحول، بسته ای است که باید فراهم شود. در آن حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی، نظام سازی و جامعه سازی تسهیل گردد.

بادامچیان در ادامه گفت: رهبری به مسیر امام (ره) ایمان دارد و از هیچ فرصتی برای تبلیغ و ترویج مبانی و راه امام (ره) فروگذار نکرده است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان تأکید کرد: همان طور که رهبری معظم فرمودند، شرط تحول نترسیدن از نهیب ابرقدرت هاست. امروز آمریکا رسوا شده است و با ضربه عین الاسد معلوم شده یک ببر توخالی است. جنایات آمریکا باید طوری بی پرده برای مردم بیان شود که دیگر بزک کنندگان چهره کریه ضد بشری آمریکا نتوانند سرشان را بالا بگیرند.

.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گسترش اعتراضات دانشجویی در استرالیا

تجمعات دانشجویی حمایت از فلسطین دردیگر دانشگاه‌های استرالیا

اعتراضات دانشجویی آمریکا یادآور یک واقعه تاریخی است

مرگ بر آمریکا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.