سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آمادگی مخالفان نتانیاهو برای سرنگونی «دولت اسرائیل» پس از کرونا

آمادگی مخالفان نتانیاهو برای سرنگونی «دولت اسرائیل» پس از کرونا

یک وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرده به محض پایان یافتن بحران ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، احزاب مخالف، کابینه جدید نتانیاهو را سرنگون خواهند کرد. آنها فسادهای مالی نتانیاهو را دلیل این اقدام خود اعلام کرده‌اند.

بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس اخیرا پس از مدت‌ها اختلاف به توافق رسیدند تا یک کابینه ائتلافی و چرخشی را تشکیل دهند. بر این اساس نتانیاهو در دو سال اول، نخست‌وزیر خواهد بود و پس از آن قدرت به بنی گانتس می‌رسد. این مسئله با مخالفت‌های زیاد مواجه شده چرا که نتانیاهو در چهار پرونده متهم به فساد مالی بوده و مخالفان، دولت وی را دولت فساد خوانده‌اند.

حالا «یائیر لاپید» وزیر اسبق اقتصاد رژیم صهیونیستی و متحد پیشین «بنی گانتس» در حزب آبی‌وسفید، تهدید کرده که، احزاب مخالف کابینه جدید تل‌آویو، بعد از پایان بحران شیوع ویروس کرونا، دولت نتانیاهو را سرنگون خواهند کرد.

روزنامه «جروزالم‌پست» در خبری فوری به نقل از لاپید نوشته: «زمانی که از برهه ویروس کرونا عبور کنیم، وظیفه اپوزیسیون ساقط کردن دولت خواهد بود. اگر ما نخست‌وزیری متهم به جرائم کیفری داشته باشیم و گزینه‌ای هم برای تغییر قانون در دست باشد، ما انتخابات را برگزار می‌کنیم».

وی چهارشنبه در مصاحبه با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، احتمال داد که گانتس هم هرگز به نخست‌وزیری نرسد و اینکه هیچ کسی در سپهر سیاسی فلسطین اشغالی نیز احتمال نمی‌دهد چنین اتفاقی رخ دهد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

حمله بزرگ حزب‌الله به اسرائیل؛ 100 موشک در یک روز پایگاه‌های اسرائیل را در هم کوبید

طوفان‌الاقصی و مقاومت اسلامی عراق

چراغ سبز آمریکا به اسرائیل برای حمله به رفح

زمزمه‌ها درباره «قریب‌الوقوع» بودن حمله به رفح- پرجمعیت‌ترین و متراکم‌ترین نقطه جهان- که 60درصد جمعیت کل غزه در آن پناه گرفته‌اند، بالا گرفته است. به نظر می‌رسد آمریکا چراغ سبز حمله به این شهرِ یک‌میلیون و 400هزار نفری را به صهیونیست‌های وحشی داده است. کل غزه 2میلیون و400هزار نفر جمعیت دارد!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.