سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / رنجنامه؛ مادری که دغدغه ی «کرونای فرهنگی» فرزند خود را دارد

رنجنامه؛ مادری که دغدغه ی «کرونای فرهنگی» فرزند خود را دارد

خانم طالبی دارستانی نوشت: من یک مادرم که فرزندم با ‎کرونای فرهنگی در حال جان دادن است!

مادری که دغدغه تربیت صحیح فرزندش برای رسیدن به سعادت را دارد، اما در این کشور دربرآورده ساختن نیازهای اولیه فرزندی که دچار آماج ویروسهای کشنده کرونای فرهنگیست درمانده ام،‌ صدای نفس نفس زدنهای پر از عفونت فرزندم ‏دارد مرا میکشد و هیچ متخصصی به فریادم نمیرسد.

مسئولین فرهنگ ساز!
آیا برای من هم به اندازه ‎سلبریتی های سگباز حق شهروندی قائلید؟! من چطور فرزندم را در اجتماعی اجتماع پذیر کنم که نمودهای غریزه جنسی از در و دیوار و رسانه اش میبارد؟!
شاید شما کامل قورباغه پز شده باشید که دیگر دردتان نمیآید ‏اما من مادر، مدام دلشوره دارم از دیدن سریالهایی که ذره رعایت حیا نمیکنند، از کابوس کثیفی که به نام عشق به خورد فرزندم میدهند
از فضای مجازی افسار گسیخته ای که با یک اشاره انگشت ذهن کودکم را به لجن میکشد!

من حتی میترسم از محیط مدرسه ای که معلم در آن از روابطش به بچه ها میگوید و از‏ دوستانی که هنوز به نوجوانی نرسیده نابابند! من میترسم با فرزندم به رستوران بروم
میترسم بچه ام را به پارک ببرم
من از سوار مترو و تاکسی و اتوبوس شدن میترسم!

️میفهمید یک مادر چقدر باید توان صرف کند تا حواس فرزندش را از صحنه های جنسی باز و بوسه ها و به آغوش کشیدنهای شهوت انگیز در ‏این مکانها پرت کند؟!

با کدام دستکش و ماسک مانع ورود این عوامل بیماری زا به فکر فرزندم شوم؟! میفهمید چقدر برای یک مادر دردآور و دلهره آور است که نمیداند چگونه پاسخ پرسش کودکش را بدهد که با چشمان کنجکاو و متعجب به انسان نماهای رنگ شده با لباسهای چسبان پاره خیره شده و میپرسد :‏«مامان چرا شلوار این پارست؟! »

نمیدانم شاید شما با اسکورت جابجا میشوید وشیشه های ماشینهای ضدگلوله تان انقدر دودیست که دودآتش این فجایع را درشهر نمیبینید وگلوله های کشنده فرهنگ به شما و فرزندانتان اصابت نمیکند.

پس میگویم که بدانید من فرزندم را به کتابخانه و فرهنگسرا هم نمی توانم ببرم! ‏جناب مسئول فرهنگی کاش از پزشکانمان بیاموزی وظیفه شناسی را باید پاسخم را بدهید چون دارید از قبال این مسئولیت ارتزاق میکنید.

من چگونه فرزندم را در چنین محیطی که شما با بی مبالاتی برایمان ساختید اجتماعی بار بیاورم؟
من کجا فرزندم را برای تفریح سالم ببرم که بتواند با فکر آزاد از  هجمه های ‏جنسی بازی کند؟

متخصصین و دست اندرکاران فرهنگ!
آیا اصولاً به مراحل رشد یک کودک ونیازهایش آگاهید؟!
ثابت کردید اسلام را قبول ندارید جز به تظاهر برای کسب منفعت، پس از علم حرف میزنم.

آیا قبول دارید که اگر غلیان شهوات پیش از موعد اتفاق بیفتند راه پیشرفت فکری و علمی برای کودکان بسته میشود؟                  ‏اصلاً بگذریم به شعار ‎آزادی که زیادی معتقدید. آیا من مادر هم حق دارم که فرزندم را آزادانه در محیطی امن تربیت کنم یا آزادی در این کشور فقط مختص سگبازها و سلبریتی ها و فاحشه هاست؟!

گاهی فکر میکنم کاش میشد یک جزیره را به ما مادران و فرزندانمان اختصاص میدادید بدون سیاستهای کشنده کرونا آورتان ‏بدون هنرپیشه های تن زده وغرب زده ای که از غرب هم هیچ نمیدانند و درخواب عامدانه شما افسار فرهنگ را به طور کامل در دست گرفتند و رسانه ملی این موجودات نادان را الگوی فرزندان خانواده هایی کرده که نخواستند برای پرکردن اوقات فراغت به ماهواره پناه ببرند و در‌ نهایت خروجی هیچ تفاوتی نداشته ‏زیرا که گویی در آن جعبه هیچ مغز متفکر خلاقی وجود ندارد که غیر از کپی کاری ناشیانه از همان برنامه های ابلهانه وسخیف ماهواره چیزی درخور ایران و ایرانی تولید کند!

انگار عامدانه برنامه ریخته اید که تبلیغاتتان با برنامه های اجتماعی سلبریتی محورتان،همسو باسریالها وفیلمهاتان ازفرزندانمان ‏جسمهای مصرف گرای بدون فکر بسازد، موجوداتی دست ساز که تفکرو منطقی غیر از ماده زدگی و تن نمایی نداشته باشند بدون هیچ حس انسانی و شاید اعتراض و احتراز
و برای اینکه کار از محکم کاری عیب نکند این برنامه را با چفتی سالانه به نام جشنواره ی فجر انقلاب با حضور یاجوج معجوج وار این مترسکهای ‏انسان نمای رنگ رنگ محکم میکنید تا اساس فرهنگ ایرانیمان را از بنیان بخشکانید
و برای خفه کردنمان قطره چکانی گاهی چیزی مفید ارائه میدهید .

️ بدانید فهمیدیم؛ اگر نبود این دو راه که شما باز کردید، سلبریتیها اینگونه توهم پرچمداری همه چیز برشان نمیداشت
فرهنگ مداران این مرزو بوم! ‏ما مادران نمیدانیم شکایت به کجا بریم؟ به معاونت زنان ریاست جمهوری که تنها دغدغه ای که ندارد اصالت زن و خانواده است؟! یا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با صدور مجوزهایش بر فیلمها و کتابهای آنچنانی، ثابت کرده تنها رسالتش حمایت از تثبیت وگسترش فحشاست؟!

🔴 بیداری ملت

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رونمایی از اتوبوس، تاکسی و موتور برقی وارداتی از چین

شهردار تهران گفت: برای سال آینده اتوبوس‌های فعال چندین برابر تعداد اتوبوس‌هایی می‌شود که وقتی ما شهرداری را تحویل گرفتیم در تهران فعال بود.

بیمارستان گاندی پنج بار اخطار گرفته بود/ برای نخستین بار در تعامل با چین این کشور تأمین مالی می‌کند/ از خرید اتوبوس‌های داخلی پشیمانیم؛ ما مردم را اسیر این خودروسازان نخواهیم کرد

شهردار تهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.