سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / هشدار رهبر معظم انقلاب

هشدار رهبر معظم انقلاب

امام خامنه ای: آمریکا متهم به تولید کروناست.

سفیر ایران در فرانسه: اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز با یک بیمارستان صحرایی از «بوردو» راهی تهران شد.
واقعا معلوم نیست چرا دولت نادان به فرانسه ای که یکبار سابقه آلوده کردن ایران به ویروس ایدز را دارد اعتماد می کند،اینها اگه کاری از دست شان بر می آید، بروند همسایه خود انگلیس و ایتالیا را نجات دهند، هنوز یک روز هم از هشدار حضرت آقا نگذشته،خدا عاقبت این کار را بخیر کند.

لطفا پخش کنید تا برسد به دست مسئولین امر

هشدار به دستگاههای امنیتی نظیر اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات!

فرانسه ماموریت ارزیابی میزان تاثیر کرونا بر ایران را دارد!

امروز حضرت آقا هشدار دادند که احتمالاً ویروس کرونا برای ژنتیک ایرانی ها ساخته شده، و هدف امریکا از پیشنهاد فرستادن پزشک به ایران، بررسی میزان موفقیت این ویروس از نزدیک هست! تا احتمالاً بتوانند عیب و نقص آن را برای ویروسهای بعدی رفع کنن!… و حالا که امریکایی ها امکان ورود ندارن این ماموریت رو به فرانسه دادن… و شاید جاسوسان حرفه ای امریکایی الاصل با پاسپورت فرانسوی، طبق رویه ۷ ساله، دوباره در راه ایران باشند!!

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نماهنگ/ شریک جرم

مرگ بر آمریکا ،دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

روزی روزگاری در آمریکا

پاورقی

2 دیدگاه

  1. کاش در کشور ما هم میتوانستیم رییس جمهور خاطی را محاکمه کنیم یا حداقل معاون اول را یا وزیر خارجه یا مدیرکل وزیرخارجه را… کاش
    تا وقتی این حاشیه امن برای اصلاح طلبان است… امید اصلاح در میان مدیران ارشد ریاست…
    مگر خاتمی و کروبی و مهندس موسوی و… که فساد بر ارض کردند و جوانان این مملکت کشته شدند و سعی کردند آبرو و امنیت ر ا ازمیهن ببرند اعدام شدند؟
    پس باز هم خیانت ها را شاهد خواهیم بود…

  2. امریکا دشمن خبیث و شیطان بزرگ و دشمن قسم خورده ایران است متاسفم برای امثال خودم که این افراد به کشورم نفوذ کردن و متاسفم برای افراد غربزده که دشمن واقعی خود را نمی شناسند و به وعده های دروغین دل بسته اند .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.