سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / توسل به باب الحوائج موسی‌بن جعفر (ع) در آخرین شب سال ۱۳۹۸

توسل به باب الحوائج موسی‌بن جعفر (ع) در آخرین شب سال ۱۳۹۸

پویش توسل به باب‌الحوائج موسی‌بن جعفر (ع) امام هفتم شیعیان همزمان با شهادت آن امام عزیز و در آخرین شب سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

 پویش توسل به باب‌الحوائج موسی‌بن جعفر (ع) امام هفتم شیعیان همزمان با شهادت آن امام عزیز و در آخرین شب سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

اول فرودین‌ماه سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) است و این پویش توسط آستان قدس رضوی و با همکاری آستان‌های مقدس سراسر کشور برگزار می‌شود.

این پویش با هدف دعا و توسل به حضرت موسی‌بن جعفر (ع) و به امید رهایی همه عالم از شر ویروس منحوس کرونا انجام می‌شود و آخرین شب سال همه ایرانیان باحضور برروی بام منازل و در خانه‌های خود به آن امام عزیز متوسل می‌شوند.

این برنامه در حرم مطهر امام رضا (ع) هم برگزار می‌شود و از ساعت ۲۰ قرار است توسل به موسی‌بن جعفر (ع) انجام و این برنامه به صورت زنده و مستقیم از طریق فضای مجازی و همچنین شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

یا أَبَا الْحَسَنِ، یا مُوسَی بْنَ جَعْفَرٍ، أَیهَا الْکاظِمُ، یا ابْنَ رَسُولِ اللّهِ، یا حُجَّةَ اللّهِ عَلی خَلْقِهِ، یا سَیدَنا وَ مَوْلانَا إِنَّا تَوَجَّهْنا وَ اسْتَشْفَعْنا وَ تَوَسَّلْنا بِک إِلَی اللّهِ وَ قَدَّمْناک بَینَ یدَی حَاجَاتِنا، یا وَجِیهاً عِنْدَ اللّهِ  اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ؛

ای ابا الحسن، ای موسی بن جعفر، ای کاظم، ای پسر رسول خدا، ای حجّت خدا بر بندگان، ای سیّدما و مولای ما، به تو روی آوردیم و تو را واسطه قرار دادیم و به سوی خدا به تو توسّل جستیم و تو را پیش روی حاجاتمان نهادیم، ای وجه الله نزد خدا، برای ما نزد خدا شفاعت کن

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

امام خامنه‌ای ،رهبر معظم انقلاب

نکاه شهید مطهری به مسئله حجاب و کتاب لینالونا فرانسوی

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.